۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۱۴۷۴
انتخابم از سوی هواداران پرسپولیس باعث خوشحالی است

حسینی: بازی با سوریه سخت‌ترین و مهمترین بازی ما است/ مصدومیتم بهتر شده است

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان،‌ گفت: بازی با سوریه مهمترین بازی ما است و ملی‌پوشان بازی با کره جنوبی را فراموش کرده‌اند.
حسینی: بازی با سوریه سخت‌ترین و مهمترین بازی ما است/ مصدومیتم بهتر شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سیدجلال حسینی در خصوص شروع تمرینات تیم ملی کشورمان، گفت: تمرینات از دیروز شروع شده و بقیه بازیکنان به مروز اضافه می‌شوند بازی با کره جنوبی برای ما تمام شده است ولو بازی با سوریه فکر می‌کنیم که سخت‌ترین بازی ما است. مطمئناً بازی کردن در مالزی برای ما سخت‌تر از سوریه خواهد بود. آنها تیم سخت‌ کوشی هستند و اگر به گذشته برگردیم متوجه می‌شویم که این تیم یقه بسیار از تیم‌ها را گرفته است. بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنند چون بازی سختی داریم و امیدوارم که این بازی را ببریم.

وی درباره مصدومیتش که روز گذشته اتفاق افتاد، ادامه داد: در تمرین ضربه‌ای پورقاز به من زد اما الان بهترم.

مدافع تیم ملی در خصوص مشکلات زمین تمرینی ملی‌پوشان اظهار داشت: متأسفانه این مشکلات است اما از آقایان تاج و ساکت تشکر می‌کنم که تلاششان را می‌کنند تا مشکلات حل شود هر چند که مشکلات همیشه وجود داشته است. تمرکز ما روی بازی با سوریه است چون بازی سختی داریم.

حسینی در مورد انتخابش در برنامه ۹۰ به عنوان بهترین بازیکن ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر، تصریح کرد: از همه هواداران تشکر می‌کنم و این موضوع مسئولیت من را بیشتر می‌کند. وقتی شما از سمت مردم انتخاب می‌شوید بیشتر خوشحال خواهید شد.

وی درباره دیدار تیم ملی مقابل گینه نو و اینکه سایر رقبا با تیم‌های قدرتمندتری بازی می‌کنند،‌اظهار داشت: به هر حال تیم ملی جوان شده و بازی‌های تدارکاتی به ملی‌پوشان کمک می‌کند تا بیشتر کنار هم بازی کنند و با هم هماهنگ‌تر شوند. برگزاری این بازی‌ها به اعتماد به نفس ملی‌پوشان کمک خواهد کرد.

مدافع ملی‌پوش کشورمان درباره اینکه خیلی‌ها صعود تیم ملی را به جام جهانی از حالا قطعی می‌دانند،‌افزود: من نمی‌دانم چه کسی این حرف‌ها را می‌زند سخت‌ترین بازی ما با سوریه است که باید حتماً آنها را ببریم. با شرایطی که پیش آمده و اردویی که کنسل شده قطعاً بازی سختی مقابل سوریه خواهیم داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۸:۳۹

26 Dec 2019