۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۳۰۴۳۹
فرمانده انتظامي شهرستان بن:

سارقان خودرو در كمتر از يك ساعت دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان بن گفت: با اجراي طرح مهار سارقان خودرو در كمتر ار يك ساعت پس از ارتكاب جرم و در يك عمليات پليسي دستگير شدند.
سارقان خودرو در كمتر از يك ساعت دستگير شدند
سرهنگ ايمان پورفراش فرمانده انتظامي شهرستان بن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به دنبال اعلام مركز فوريت‌هاي پليس ۱۱۰ مبني‌بر سرقت دو دستگاه خودروي پرايد در سطح شهر بن بلافاصله اجراي طرح مهار در دستور كار مأموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هوشياري مأموران انتظامي با اجراي طرح مهار و برپايي ايست بازرسي در محور بن- بارده خودروهاي مسروقه در مسير حركت به سمت "بارده" شناسايي و سارقان در كمترين زمان ممكن پس از ارتكاب جرم دستگير و خودروي مسروقه از آنان كشف شد.

وي با بيان اينكه اين سرقت بر اثر بي‌احتياطي مالكين خودروها هنگام خريد و رها كردن خودرو بطوريكه سوئيچ در داخل آن بوده، روي داده به شهروندان توصيه كرد؛ به هشدارهاي انتظامي پيشگيري از سرقت توجه ويژه داشته و آن را كاربردي سازند.

پورفراش ادامه داد: در يك عمليات ديگر مأموران در راه مبارزه با مواد مخدر شهرستان بن پس از هماهنگي با مسئولين قضايي شهرستان موفق شدند با انجام اقدامات پليسي يكي از سوداگران مواد مخدر را كه در سطح شهر بن در عرصه تهيه و توزيع مواد مخدر فعال بود شناسايي و در يك عمليات ضربتي در مخفي گاهش دستگير كنند.

وي ادامه داد: مأموران در بازرسي از مخفيگاه وي ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياك، پنج حلقه وافور و ۵ ميليون ريال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر را كشف و متهم را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بن در پايان ضمن عنوان اين مطلب كه متهمين با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعاليت مخلان عرصه نظم و امنيت عمومي را با استفاده از سامانه تفلني و پيامكي سه شماره‌اي ۱۱۰به اطلاع پليس برسانند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۱۷

12 Jan 2020