۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۶۹۰۱
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

بصیرت‌افزایی، امید آفرینی و دشمن شناسی از برنامه های محوری دهه فجر است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکردها و محورهای فرهنگی تبلیغی دهه فجر بیان کرد: بصیرت‌افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی، خودباورری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های محوری دهه فجر است.
بصیرت‌افزایی، امید آفرینی و دشمن شناسی از برنامه های محوری دهه فجر است
علی گرجی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: عزت و سربلندی که امام خمینی (ره) به مردم هدیه کرد باعث شد امروز با اقتدار در مسیر پیشرفت و تسعه کشور در همه زمینه ها گام برداریم.

گرجی آغاز برنامه‌های دهه فجر را در مصلی فرهنگسرای شهرکرد خواند و گفت: دهه‌ی فجر در روز دوازدهم بهمن باید بسیار پرمحتوا و هنرمندانه برگزار شود و مکان مراسم و رژه موتوری امسال ۱۲ بهمن از مصلی به فرهنگسرای بزرگ شهرکرد تغییر می کند.

وی با بیان اینکه ۲۷ کمیته برگزاری مراسم دهه فجر در استان تشکیل شد، افزود: ۹ ستاد شهرستانی، ۴۵ ستاد شهری و ۴۷۰ ستاد روستایی برگزاری مراسم دهه فجر در استان تشکیل شده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکردها و محورهای فرهنگی تبلیغی دهه فجر بیان کرد: بصیرت‌افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی، خودباورری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های محوری دهه فجر است.

گرجی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر در قالب برنامه‌های گرامی‌داشت ورود بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، مراسم محوری میهمانی لاله‌ها و برنامه کلان راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شوند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۲۰ نقطه استان برگزار که در ۷۵ نقطه استان راهپیمایی به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برنامه بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) در ۳۴۰ نقطه استان برگزار می‌شود که در ۴۵ نقطه استان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه برنامه‌های آغاز سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی بسیار متنوع‌تر است تا شیرینی این دهه در اذهان عمومی همواره باقی بماند، تصریح کرد: رژه موتوری از فرودگاه در مسیر معین داخل شهر در مرکز استان و نظیر آن در شهرستان‌ها، ایجاد جایگاه سان مسئولین استان از مانور موتوری، اجرای سرود با المان های خاص استان، اجرای برنامه‌های ورزشی و اکروباتیک و ترامبولین، برنامه‌ریزی حضور عشایر با لباس مخصوص در مراسم، راه اندازی کارناوال شادی دهه فجر ، حضور ۱۲ نفر از اقشار مختلف با لباس مخصوص برای گلباران محل نمادین جلوس حضرت امام در فرهنگسرای شهرکرد، اجرای برنامه طنز، خاطره‌گویی، شعرخوانی و .. برنامه‌های پیش‌بینی شده گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن در استان است.

گرجی ادامه داد: به منظور برگزاری بهتر مراسم دهه فجر مردم عزیر استان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را با مراجعه حضوری به ستاد دهه فجر استان و یا با شماره تماس ۳۲۲۲۴۰۱۰ ارائه دهند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۱۵

28 Dec 2019