۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۱۴۰۲۱
کارشناس مسائل سیاسی:

شکست آمریکا در طبس معجزه قرن بود/ ذات آمریکا هیچگاه تغییر نمی‌کند

کارشناس مسائل سیاسی واقعه طبس را یکی از معجزات قرن دانست و گفت: ذات و خوی استکباری آمریکایی‌های هیچگاه تغییر نمی‎کند.
شکست آمریکا در طبس معجزه قرن بود/ ذات آمریکا هیچگاه تغییر نمی‌کند
علی کیانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در تاریخ ۵ اردیبهشت ۵۹، آمریکایی ها طی عملیاتی به نام نور سبز یا دلتا، با هدف آزاد سازی گروگان ها در لانه جاسوسی و با اعمال قدرت نطامی آزاد کنند.

وی افزود: از این رو ۶ فروند هواپیما c۱۳۰، ۸ فروند هلی کوپتر و ۹۰ نفر کماندو، از ناو هواپیمابر minitz رآس ساعت ۱۳ به وقت واشنگتن، بلند می شود و طبق نقشه عملیات قرار بود که هلی کوپتر ها، کماندو ها را به تهران منتقل کنند.

کیانی ادامه داد: در حین حرکت، در ۱۲۰ کیلومتری شهر راور کرمان یکی از هلی کوپتر ها دچار نقص فنی می شود و فرود می آید. هلی کوپتر دیگری نیز در طبس به هنگام سوختگیری دچار نقص فنی می شود. گزارش وضعیت پیش آمده به کاخ سفید ارسال می شود که طی آن، دستور توقف عملیات صادر می شود.

وی تصریح کرد: به هنگام بازگشت، یک فروند هواپیما با یک فروند هلی کوپتر برخورد می کند که با انفجار حاصله، ۸ نظامی دچار آتش سوزی می شوند و بقیه فرار می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شکست امریکاییها در طبس، یکی از معجزات بزرگ قرن است، گفت: این واقعه رسوایی بزرگی برای امریکا بود تا جایی که عذاب این ناکامی، تا پایان تاریخ برای سردمداران آمریکا ادامه دارد.

کیانی با بیان اینکه رویداد امداد غیبی به وسیله شن های روان، یادآور سجیل ها بر سر اصحاب فیل بود چرا که حضزت امام(ره)، شن های روان ماموران الهی بودند، افزود: دشمنی دولتمردان آمریکا در تاریخ ایران اسلامی به کرات مشاهده شده است، دخالت در کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از شاه خائن، حمایت از ضد انقلاب و گروههای مسلح معاند، حمله به هواپیمای مسافربری، دخالت آشکار در فتنه ۸۸ و اخیراً ممانعت از ورود ابوطالبی به سازمان ملل، همگی گواه این نکته هستند که آمریکاییها غیر فابل اعتمادند.

وی با بیان اینکه آن هایی که دم از ارتباط با آمریکا می زنند یا فرمایشات حضرت امام(ره) را درباره آمریکا فراموش کرده اند و یا اینکه از نگاه آن ها، امریکا تغییر کرده است، افزود: مروری بر ادبیات تند و بی شرمانه دولتمردان امریکا، حاکی از آنست که آمریکایی ها تغییر نکرده اند.

وی با بیان اینکه افراد مدعی ارتباط با آمریکا، باید رجوعی دوباره به اندیشه های امام درباره آمریکا داشته باشند، تصریح کرد: این افراد باید با بازنگری مجدد، واقعیات را دیده و به آن تن دهند و به دنبال حاشیه سازی برای نظان نباشند و همگی از جان و دل گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اینکه بعضی به دنبال بزک کردن چهره زشت آمریکا هستند، افزود: چهره زشت آمریکا، عیان است و هر چقدر هم تلاش شود، نمی توانند با بزک کردن این چهره کریه را تغییر دهند.

وی، عقب نسینی های متعدد اخیر را به ضرر کشور دانست و گفت: امام، خصلت امریکاییها را گرگ صفتی می داند، بدیهی است که با این خوی، هر چقدر ما عقب نشینی کنیم، آن ها با گستاخی بیشتر، ادبیات تندتری را به کار می برند.

در سال های اخیر در ماجرای هسته ای شاهد بودیم که با کوتاه آمدن مسئولان وقت، آمریکاییها گستاخ تر شده تا جایی که بحث برچیده شدن تمامی تاسیسات هسته ای از سوی آنان مطرح شد البته مقام معظم رهبری، به دنبال روشنگری و نهادینه شدن شعار " مرگ بر آمریکا" هستند وگرنه ذات آمریکا تغییر نکرده است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۱:۰۴

29 Dec 2019