۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۲۶۲۷۱
امام جمعه فارسان گفت:

تبعيت از ولايت سرلوحه تمامي فعاليتي هاي انتخاباتي باشد

امام جمعه فارسان گفت: برهمگان است که در انتخابات امسال هم، فرصت ياري و تقويت نظام اسلامي مسئله قانون و تمکين به قانون و تبعيت از ولايت سرلوحه تمامي فعاليتي هاي انتخاباتي کانديدها ، مردم و مسئولين باشد.
تبعيت از ولايت سرلوحه تمامي فعاليتي هاي انتخاباتي باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، حجت السلام حسين جمالي زاده امام جمعه فارسان گفت: اگر چه مشکلات،گرفتاريها و چالشي که به خاطر فتنه 88 به نظام، کشور و انقلاب اسلامی تحميل شد در نوع خود کم نظير بود ولي از طرف ديگر مديريت آن بحران نتيجه حضور با شکوه و تاريخي مردم در 9دي همان سال که براي نظام وانقلاب سرنوشت ساز بود در نوع خود شبيه معجزه بود.

وي اظهار داشت: مهم ترين عوامل دخيل در فتنه 88 عدم پايبندي به قانون و دنيا طلبي و ناديده گرفتن جايگاه ولايت در نظام اسلامي به عنوان محور و فصل الخطاب و امام امت بود و اگر در آينده هم اگر نسبت به اين عامل غفلت شود معلوم نيست چه وضعيتي پيش آيد.

وي تصريح کرد: برهمگان است که در انتخابات امسال هم، فرصت ياري و تقويت نظام اسلامي مسئله قانون و تمکين به قانون و تبعيت از ولايت سرلوحه تمامي فعاليتي هاي انتخاباتي کانديدها ، مردم و مسئولين باشد.

خطيب جمعه فارسان با بیا اینکه  با حمله وحشيانه به شيعيان عزادار نیجریه تعداد زيادي زخمي و به شهادت رسيدند مثل اينکه بغض و کينه آنان نسبت به شيعيان مظلوم و بي پناه تمام شدني نيست، گفت: آن ها با کینه ورزی های خود به دنبال تخريب منازل و ساختمان ها و غارت لوازم و وسايل زندگي اين مردم مظلوم افتادند.

وی تصریح کرد: مردم عزيز ما با دعا و توسل و ابراز انزجار از ارتش و حکومت نيجريه و نيز مسئولين ما با فعال شدن در عرصه ديپلماسي جلو تعدي بيشتر به اين بي پناهان را عملياتي کنند.

انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۰۱

27 Dec 2019