۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۳۴۵۳۳

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری: تف به غیرت خبرنگاران منتقد!

در مناظره دانشگاه شهرکرد که امروز برگزار شد درحالی که تریبونی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشده بود، اما نکته قابل تامل و تاسف‌بار این است که نعیم امامی پس از فرافکنی و فرار از پاسخگوئی نسبت به نابودی صنعت استان و تعطیلی صنایع و افزایش آمار بیکاری و همچنین تناقضات گفتاری خود، اقدام به فحاشی علیه خبرنگاران کرد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری: تف به غیرت خبرنگاران منتقد!
به گزارش جهانبین نیوز امروز مناظره دانشگاه شهرکرد با موضوع عملکرد دولت یازدهم و با حضور نمایندگان کاندیداها درحالی برگزار شد که نعیم امامی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت در کسوت حامی دولت در دفاع از عملکرد دولت در این جلسه حاضر بود.

این در صورتی است که تعداد زیادی از غیردانشجویان برای استفاده از فضای مناظره حاضر شده بودند و حال آنکه حضور در برنامه تنها با همراه داشتن کارت دانشجویی امکان داشت.

لازم به ذکر است در این برنامه تریبونی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشده بود، اما نکته قابل تامل و تاسف بار این است که نعیم امامی پس از فرافکنی و فرار از پاسخگوئی نسبت به نابودی صنعت استان و تعطیلی صنایع و افزایش آمار بیکاری و همچنین تناقضات گفتاری خود، اقدام به فحاشی علیه خبرنگاران کرد.

امامی از اظهاراتی سخیف علیه ساحت خبرنگاران ازجمله "تف به غیرت خبرنگاران منتقد!" استفاده کرد و عملا راه دولتمردان را در فحاشی به منتقدان ادامه داد.

گویا هتاکی به ساحت منتقدان در دولتی که داعیه‌دار آزادی است برای مدیران عادی شده و دولتمردان دل پری از خبرنگاران منتقد داشته و دارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۸:۲۷

2 Jan 2020