۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۱۲۹۳
رئيس دانشگاه علوم‌ پزشکي شهرکرد:

150 تخت به بيمارستان سيد الشهداء فارسان اضافه شد

رئيس دانشگاه علوم‌ پزشکي شهرکرد گفت: در نظر داريم 150 تخت و با کمک خيرين 7000 متر زير بناي ديگر به بيمارستان سيدالشهداء فارسان اضافه کنيم.
150 تخت به بيمارستان سيد الشهداء فارسان اضافه شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضي هاشم‌زاده در سفر به فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: تقريبا کل بخش هاي بيمارستان  فارسان را نوسازي کرده ايم ازجمله  بخش ليبر و اورژانس را در سطح بسيار عالي براي استفاده آماده شده است وهمچنين ديگر بخش ها در حال بازسازي  و اقدام هستند.

وي تصريح کرد: در نظر داريم  150 تخت و با کمک خيرين 7000 متر زير بناي ديگر  به بيمارستان سيدالشهدا (ع) فارسان اضافه کنيم.

وي در ادامه افزود: کلينيک خوبي نيز در مجاورت بيمارستان  براي مردم شهرستان  راه اندازي کرده ايم  و در نظر داريم که براي متخصصين هم بيمارستان وهم کلينيک 20 واحد رفاهي را آماده سازي  کنيم تا  پزشکان محترم مشکل سکونت و مسکن  را نداشته باشند.

وي در ادامه اظهار داشت: بيمارستان سينا جونقان  که به عنوان مرکز نگهداري بيماران مزمن رواني شناخته شده است مجدد به بيمارستان تبديل شده است که در حال حاضر  يک بخش اورژانس با 5 پزشک عمومي و 6 پزشک متخصص مشغول به فعاليت مي باشد و اميدواريم با مجوز 150 تخت که براي اين بيمارستان داريم اين بيمارستان را هرچه زودتر مجهز وفعال کنيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۵:۰۲

30 Dec 2019