۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۱۰۵۹
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام؛

يک قاسم سليماني دنيا استکبار را ديوانه کرده است/ اقتدار امروز ما به برکت شهداست

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در مراسم روز شهرستان کوهرنگ و اجلاسيه نماز کوهرنگ با بيان اينکه اقتدار امروز ما به برکت شهداست که بواسطه آنها در دريا جلوي ناوهاي امريکا مي ايستيم و موشکي مي سازيم که تن دشمنان را مي لرزاند اظهار داشت: يک قاسم سليماني دنياي استکبار را ديوانه کرده است.
يک قاسم سليماني دنيا استکبار را ديوانه کرده است/ اقتدار امروز ما به برکت شهداست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سردار سليماني، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در مراسم روز شهرستان کوهرنگ که مزين به ورود مقام معظم رهبري به استان است و اجلاسيه نماز (ع) که در مصلي شهر چلگرد برگزار شد، با اشاره به وقايع عاشوراي حسيني در کربلا اظهار داشت: عاشورا نبرد حق عليه باطل بود.

سردار سليماني با بيان اينکه در قيام امام حسين (ع) هميشه دو سوال مطرح بوده است، يکي اينکه چرا امام حسين شهيد شد و ديگري چگونه امام حسين (ع) شهيد شد، افزود: اگر بتوانيم جواب اين دو سوال را از ژرفاي وجودمان پاسخ بدهيم شايد عزاداري و عشق و ارادتي که نسبت به ساحت مقدس امام حسين (ع) داريم رنگ و بوي ديگري بگيرد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان با بيان اينکه هنگامي که حمله اي صورت مي گيرد، آن حمله يا نظامي يا سياسي و يا فرهنگي است بيان داشت: دقيقا جنگي که امام حسين با آن به مقابله پرداخت جنگ سياسي بود که اساس دين را هدف گرفته بود.

وي اظهار داشت: امروزه نماد کامل شمر و يزيد زمانه آمريکا و اسرائيل است که مسؤولان بايد مسأله بي‌اعتمادي به آمريکا را به صورت عملي نشان دهند.
 
سردار سليماني با بيان اينکه اقتدار ما به برکت شهداست که بواسطه آنها در دريا جلوي ناوهاي امريکا مي ايستيم و موشکي مي سازيم که تن دشمنان را مي لرزاند اظهار داشت: يک قاسم سليماني دنياي استکبار را ديوانه کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان تصريح کرد دولتمردان کشورهاي عربي آرزوي گرفتن عکس با اوباما را دارند و براي ديدن وي لحظه شماري مي کنند اما همين اوباما اعلام مي کند آرزوي من اين است که از نزديک سردار سليماني را ببينم.

 سردار رضا محمد سليماني بيان داشت: درس استکبار‌ستيزي، مبارزه با ظلم و مسئله جهاد کبير از جمله درس‌هاي عاشورا است که امروز بايد همگي بايد اين درس‌ها را الگو خود قرار دهيم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان افزود: اگر ما توانستيم امروز روي پاي خود باايستيم از دفاع مقدس است، اگر به عزتي رسيديم از عزت رزمندگان و خانواده شهداست، اگر قدر دانستيم خداوند به شکر نعمت، نعمت ها را افزون مي کند که انشالله قدردان اين نعمت ها باشيم.
 
وي با اشاره به عوامل قيام عاشورا تصريح کرد: عمل نکردن مردم به سفارش پيامبر (ص) و کناره‌گيري آن‌ها از آيات قرآن و اهل بيت (ع) موجب ايجاد واقعه عاشورا شد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان ادامه داد: کمرنگ شدن معنويت در جامعه، دور شدن از ذکر و ياد خداوند که مظهر تجلي‌گاه آن نماز است و همچنين از بين رفتن غيرت ديني از جمله عوامل وقوع حادثه‌ساز عاشورا بود.

وي با بيان اينکه ماه محرم ماه خون بر شمشير است، ادامه داد: ماه محرم، ماه پيروزي حق عليه باطل است و امروز يکي از رموز موفقيت و سربلندي ملت و نظام ما پيروي از آرمان و سيره امام حسين (ع) است.

سردار سليماني با اشاره به اينکه امنيت رکن اساسي کشور است، گفت: امنيتي که امروز در کشور وجود دارد، مديون خون شهداء است، زيرا امروزه يکي از ارکان تأمين کننده امنيت کشور نيروهاي مومن و مجاهد انتظامي است و بايد قدردان اين نعمت‌ها و تلاش‌هاي اين افراد باشيم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در ادامه گفت: برويد و تاريخ کربلا و عاشورا را بخوانيد، در حقيقت نهضت عاشورا هويت و شناسنامه شيعه است، از اين رو مقابله دشمنان با نهضت جريان‌ساز حسيني مقابله با هويت تشيع است.
 
 
سردار سليماني با بيان اين‌که ريشه‌هاي انقلاب اسلامي ايران و نهضت عاشوراي حسيني به هم پيوسته است، خاطرنشان کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ايستاد، حاکميت مطلق فرهنگ عاشورايي بود، اگر تأسي رزمندگان جان بر کف ايران اسلامي به مکتب سيدالشهدا(ع) نبود، عزت، اقتدار و امنيت امروز را نداشيم.
 
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اين‌که شعار «هيهات من الذله» حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، شعار محوري انقلاب اسلامي است، تصريح کرد: ملت ايران در جنگ تحميلي، انقلاب خود را به جهان صادر کرد و توانست مظلوميت خود به جهانيان نشان دهد.
 
 سردار سليماني با اشاره به حوادث دوران انقلاب و توطئه هاي استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا گفت: ايالات متحده آمريکا که ملت ايران از اين جرثومه فساد به عنوان يزيد زمان ياد مي کند، همواره به دنبال براندازي نظام و برهم زدن امنيت و آسايش مردم ولايتمدار ايران بوده است، چگونه مي‌سود چنين جناياتي به يک باره فراموش شود.
 
 فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان افزود: آموزه‌هاي قرآن و رهنمودهاي رهبري نقشه راه ملت ايران براي مقابله با توطئه‌هاي دشمنان است، معتقديم که بصيرت و وحدت حقيقي تنها حول محور ولايت فقيه حاصل مي شود.
 
 سردار سليماني بيان کرد: اگر بخواهيم در مقابل دشمن پيروز شويم، راهي جز حضور عملي در جبهه ولايت فقيه نداريم، بايد سختي ها را تحمل کنيم تا به وعده الهي که همان پيروزي مستضعفان بر مستکبران است، نائل شويم.
 
وي ادامه داد: ابهت ابرقدرتان شرق و غرب در جنگ تحميلي شکسته شد و حس وطن‌دوستي مردم ايران نيز تقويت و موجب شد تا همه سردمداران فاسد در برابر اسلام احساس ذلت کنند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري بيان داشت: جنگ مدرسه‌ايي به وسعت مرزهايمان بود که از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب گسترده شد و اين نمونه‌اي از برکات دفاع مقدس است که تجلي پيدا کرد.
 
وي با بيان اينکه ملت ايران امروز هم همان ديدگاه را دارد تأکيد کرد: رزمندگان، سپاهيان و همه نيروهاي مسلح ما در لواي ولايت هستند تا بتوانند با همه توان خود از نظام و اسلام حمايت کنند.
 
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۳۴

18 Jan 2020