۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۱۶۷۵۹
وزیر راه و شهرسازی در سفر به بروجن:

30 کیلومتر از محور بروجن به لردگان چهار خطه می شود / پرداخت 20 هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران کشور

عباس آخوندی با اشاره به این که در لایحه ای که تقدیم مجلس می شود ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق سلوکی اجاره منتشر می شود افزود: با این کار پیمانکارانی که تحت فشار هستند رمقی تازه می گیرد.
30 کیلومتر از محور بروجن به لردگان چهار خطه می شود / پرداخت 20 هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران کشور
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در جریان بازدید از محور بروجن به لردگان با بیان این که این جاده یکی از محورهای بسیار مهم و شریانی است که منطقه مرکزی را به خوزستان متصل می کند گفت: برای چهار بانده کردن این محور که حدود یکصد و پنجاه و هفت کیلومتر از آن در چهارمحال و بختیاری واقع شده است، علی رغم کسری منابع، با تخصیص ۱۰۰ درصدی که به اعتبارات جاری می دهیم ۳۰ کیلومتر دیگر از این محور چهار بانده می شود.

آخوندی افزود: دو قطعه دیگر در این مسیر واقع در محور شهرکرد-بروجن واقع شده و مسیر بعدی که طول آن در حدود ۴۰ کیلومتر  است با انعقاد قرارداد جدید با پیمانکار این محور فعال می شود.

وی با بیان این که روزانه ۲۵ هزار  خودروی سواری در این مسیر تردد می کنند تصریح کرد: سرمایه گذاری در این مسیر کاملا توجیه اقتصادی و فنی دارد که امیدواریم با کمک پیمانکاران این پروژه ها با سرعت بیشتری پیشرفت کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در برنامه خروج از رکود یکی از محورهای بسیار مهم پرداخت مطالبات پیمانکاران است.

وی با اشاره به این که در لایحه ای که تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق سلوکی اجاره منتشر می شود افزود: با این کار پیمانکارانی که تحت فشار هستند رمقی تازه می گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۶:۱۱

11 Jan 2020