۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۰۴۲۹
استاندار چهارمحال و بختياري:

اطلاعات سرشماري نفوس و مسكن به صورت محرمانه نگهداري مي‌شود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي اطلاعات مربوط به سرشماري ها به طور محرمانه نگهداري و بهره برداري مي شود و به هيچ عنوان منتشر نخواهد شد.
اطلاعات سرشماري نفوس و مسكن به صورت محرمانه نگهداري مي‌شود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در ستاد هماهنگي سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: تمامي اطلاعات مربوط به سرشماري ها به طور محرمانه نگهداري و بهره برداري مي شود و به هيچ عنوان منتشر نخواهد شد.

وي افزود: رسانه هاي گروهي، شهرداري ها، دهياري ها، مراكز بهداشتي و درماني، دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي عمومي موظفند تا در برگزاري سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ همكاري لازم را با برگزار كنندگان داشته باشند.

سليماني دشتكي تصريح كرد: استفاده از تمامي امكانات و تجهيزات دستگاه هاي اجرايي به منظور ارتقاي كيفي برگزاري سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ ضرورت دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: استفاده از آمار استخراجي در اين سرشماري نقش مهمي در برنامه ريزي هاي مربوط به توسعه كشور و استان ها ايفا مي كند.

وي اضافه كرد: پس از جمع آوري اطلاعات مربوط به سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ مي توان از آن در تدوين برش استاني سند برنامه ششم توسعه، سند آمايش سرزمين و سند توازن منطقه اي بهره گيري كرد.

رئيس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري نيز گفت: سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ در دو مرحله برگزار مي شود. حبيب الله وفايي اظهار كرد: مرحله نخست سوم تا بيست و چهارم مهر سال جاري به صورت اينترنتي و مرحله دوم از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان امسال به صورت مراجعه حضوري آمارگيران به خانوارها صورت مي گيرد.

وي عنوان داشت: اجرا به شيوه نوين الكترونيكي، حذف فرم كاغذي و جمع آوري اطلاعات به وسيله تبلت از طريق مراجعه حضوري به خانوارها و خود اظهاري از طريق پر كردن فرم خانوار در سامانه اينترنتي www.sarshomari۹۵.ir از مهمترين مزاياي سرشماري عمومي نفوس و مسكن ۱۳۹۵ به شمار مي رود.

وفايي بيان كرد: بالا بردن نرخ مشاركت در سرشماري اينترنتي ارتقاي جايگاه چهارمحال و بختياري در سطح كشور و بالا رفتن رتبه ايران در سطح بين المللي را به دنبال دارد.

وي ادامه داد: در سرشماري عمومي نفوس و مسكن ۱۳۹۵ براي نخستين بار از شيوه اينترنتي استفاده مي شود. گفتني است جمعيت چهارمحال و بختياري براساس سرشماري قبل در سال ۱۳۹۰ برابر ۸۹۱ هزار و ۹۹۲ نفر اعلام شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۰۹

30 Dec 2019