۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۸۶۳۹
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان چهارمحال و بختياري در نمايشگاه بين المللي تهران حضور پيدا کردند

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: 20 نفر از هنرمندان و صنعتگران صنايع دستي استان چهارمحال و بختياري در نمايشگاه بين‌المللي تهران حضور يافتند.
هنرمندان چهارمحال و بختياري در نمايشگاه بين المللي تهران حضور پيدا کردند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، مهرداد رئيسي معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي اين اداره کل از حضور ۲۰ نفر از صنعتگران و هنرمندان چهارمحال و بختياري در پنجمين نمايشگاه بين‌المللي و بيست و ششمين نمايشگاه ملي در تهران خبر داد و اظهار داشت: اين نمايشگاه به مدت شش روز از ۵ لغايت ۱۰ خرداد ماه سالجاري در محل مصلي امام خميني (ره) در تهران برپا مي‌باشد.

وي با بيان اينکه هنرمندان استان در چهار بخش شامل تعاوني‌ها و اتحاديه‌هاي صنايع دستي، ورک شاپ يا کار زنده، غرفه‌هاي فروش صنايع دستي و معرفي آداب و رسوم شرکت کرده‌اند افزود: رشته‌هايي همچون احجام فلزي، نمد، لباس محلي، مسگري، فرش، سرمه دوزي، احجام سنگي، معرفي توليدات عشايري و پخت غذاهاي محلي از چهارمحال و بختياري در معرض بازديد کنندگان داخلي و خارجي مي‌باشند.

وي فضاي متعلق گرفته به اين استان را نزديک به ۱۵۰ متر مربع دانست و گفت: معرفي آداب و رسوم، زندگي عشايري و معرفي توليدات صنايع دستي از مهم‌ترين اهداف حضور در اين نمايشگاه مي‌باشد.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۶:۰۳

7 Mar 2020