۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۷۸۱۰
در سال جاری:

پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان بن

مديريت بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان بن بيش از 6 ميليارد و 500 ميليون ريال براي اجراي طرح ها اقتصاد مقاومتي اين شهرستان در سال جاري به متقاضيان پرداخت شده است.
پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، رضا حيدري مديريت بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان بن اظهار کرد: بيش از ۶ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال براي اجراي طرح‌ها اقتصادمقاومتي اين شهرستان در سال جاري به متقاضيان پرداخت شده است.

وي پرورش قارچ‌هاي خوراکي، پرورش زنبور عسل، توليد عسل، صنايع تبديلي، و پرورش دام و طيور را از جمله طرح‌هاي اقتصادمقاومتي برشمرد که تسهيلات وِيژه‌اي براي راه‌اندازي و توسعه آنها پرداخت شده است.

حيدري خاطرنشان کرد: در سال جاري چندين طرح اقتصاد مقاومتي، اجرايي و عملياتي شده که با اجراي آنها بيش ۵۲ نفر مشغول به کار و در عرصه توليد شروع به فعاليت کرده‌اند.

حيدري با اشاره به اينکه کار بسيج سازندگي کمک به همه دولت‌ها در همه زمان‌ها بوده است تصريح کرد: فعاليت بسيج سازندگي در راستاي اجرا و عملي کردن نقشه راه مقام معظم رهبري است و بسيج سازندگي پشتوانه فکري و مادي مناسبي براي افراد توانمند و صاحبان فکر اقتصادي است که به دلايل خاصي از عهده هزينه‌هاي اجراي طرح‌های مبتکرانه خود برنمي‌آيند.

انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۵:۱۰

27 Dec 2019