۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۶۰۲۷
در چهارمحال و بختياري:

جذب 842 ميليارد تومان اعتبار فرصتي مطلوب براي اشتغال پايدار

استاندار چهار محال و بختياري گفت: جذب 842 ميليارد تومان اعتبار فرصت بسيار مطلوبي براي ايجاد اشتغال پايدار و کاهش نرخ بيکاري استان است.
جذب 842 ميليارد تومان اعتبار فرصتي مطلوب براي اشتغال پايدار
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در سال جاري همزمان با هفته دولت ۳۶۶ پروژه با اعتبار ۲۳۰ ميليارد تومان در اين استان به‌بهره‌برداري و عمليات اجرايي ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۹۰ ميليارد تومان آغاز شد .

وي با اشاره به اينکه در ابتداي دولت يازدهم آبرساني به ۲۲۰ شهر و روستاي استان با تانکر انجام مي‌شد تصريح کرد: در حال حاضر آبرساني با تانکر به کمتر از ۴۰ روستا رسيده است

سليماني يکي ديگر از اقدامات دولت را احياي ناوگان حمل و نقل دانست و اذعان داشت: در طي چهار سال گذشته افزايش طول بزرگراه‌هاي استان از ۱۱۰ به ۳۵۰ کيلومتر رسيده است.

وي اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار ميليارد تومان به منظور اشتغال‌زايي ۹۷۰ هزار نفر براي طرح‌هاي اشتغال فراگير از محل صندوق توسعه ملي اختصاص داده شد که سهم اين استان از اين ميزان اعتبار ۸۴۲ ميليارد تومان است .

سليماني دشتکي خاطرنشان کرد: اجراي طرح تحول نظام سلامت، احياي حقوق شهروندي و فعاليت‌هاي عمراني در بخش‌هاي مختلف کشور و استان از مهمترين دستاوردهاي دولت يازدهم است .

وي يادآور شد: توسعه کلينيک‌هاي درماني، طرح توسعه بيمارستان‌هاي استان، ساخت خانه‌هاي بهداشت، تجهيز مراکز بهداشتي و درماني به وسايل و
تجيزات نوين از مهم‌ترين فعاليت‌هاي صورت گرفته مسئولان استان در اين دولت بوده است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۱۹

31 Jan 2020