۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۱۷۰۷
رئيس فدراسيون اسکي در سفر به شهرکرد:

فدراسيون اسکي به دنبال احداث مدارس اسکي در استان ها است

سيد عبدي افتخاري در سفر به شهرکرد گفت: فدراسيون اسکي به دنبال ايجاد مدارس خصوصي اسکي در سطح استان هاست و اين مدارس به آموزش اسکي در سنين نوجواناني اقدام خواهد کرد.
فدراسيون اسکي به دنبال احداث مدارس اسکي در استان ها است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سيد عبدي افتخاري رئيس فدارسيون اسکي در نشست مجمع سالانه هيات اسکي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: بايد شرايطي فراهم شود تا بيشتر علاقه مندان به رشته اسکي بتوانند به اين ورزش بپردازند.

وي گفت: مجامع اسکي در استان ها نبايد تشريفاتي باشد بلکه بايد داراي يک ساختار استاندارد و قانوني باشد.

رئيس فدراسيون اسکي گفت: اکنون اين فدراسيون نزديک به ۱۲ميليارد ريال بدهي دارد و اين بدهي باعث کند شدن برنامه هاي اين فدراسيون شده است.

به گفته وي، شرايط سختي در فدراسيون وجود داشت ولي اکنون برنامه هاي اين فدراسيون تدوين شده است و حضور در مسابقات آسيايي ژاپن و برنامه ريزي براي المپيک زمستاني در دستورکار فدراسيون قرار گرفته است.

به گفته وي، در چند سال اخير نيز حمايت اسپانسر از رشته ورزشي اسکي کاهش يافته بود، که اکنون فدراسيون به دنبال رايزني با اسپانسرها است.

افتخاري، تمرکز زدايي از تهران و پيست هاي شمشک و ديزين را از ديگر برنامه هاي فدراسيون عنوان کرد و گفت: استان هايي که پيست اسکي دارند بايد بتوانند نقش مهمي در پرورش استعدادهاي تيم ملي اين رشته داشته باشند.

وي گفت: توسعه رشته ورزشي اسکي روي چمن بسيار سخت و مشکل است و در کل جهان تنها ۱۰۰ اسکي باز چمني وجود دارد اما بايد به سمت توسعه رشته ورزشي رول اسکي در استان ها رفت.

رئيس فدراسيون اسکي گفت: چهارمحال و بختياري يکي از مناطق براي توسعه اين رشته ورزشي است و انتظار است با حضور بخش خصوصي اين رشته در نقاط مختلف برف گير اين استان توسعه يابد.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري نيز بیان داشت: اکنون دو پیست اسکي کوهرنگ و بارده در زمستان ها با استقبال مطلوب علاقه مندان به اين رشته همراه است.

عبدالرحمان قاسمي افزود: اين استان مي تواند ميزبان اردوهاي تيم هاي ملي و دوره هاي مربيگري اين رشته باشد.

در اين نشست ورزشکاران و مربيان اسکي در چهارمحال و بختياري خواستار دريافت تجهيزات به روز اسکي از سوي فدراسيون شدند.

پيست اسکي کوهرنگ با شيب ۲۰درصد يکي از پيست هاي برف گير و مورد توجه علاقه مندان به اين رشته است که در ۹۰کيلومتري مرکز استان قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۱۵:۵۵

9 Apr 2020