۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۷۲۱۷
رئيس شوراي هماهنگي تيليغات چهارمحال و بختياري:

همايش گراميداشت شهداي دولت در شهرکرد برگزار می‎شود

همايش گراميداشت شهداي دولت همزمان با هشتم شهریور ماه با حضور رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري در مصلی شهرکرد برگزار می‎شود.
همايش گراميداشت شهداي دولت در شهرکرد برگزار می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از خبرنگار بام ايران خبر علي گرجي در جلسه برنامه‌ريزي مراسم هشتم شهريور، سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر که در فرمانداري شهرکرد برگزار شد گفت: هر چه زمان مي گذرد ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر در اذهان مردم بيشتر تداعي مي‌شود.

وی افزود: سي و سومين سالگرد بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت پاسداشت دولتمرداني است که خدمات بي منت خود را در سراسر کشور ارائه مي دهند.

گرجی، پايبندي به اصول و ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي، دفاع حقيقي و بي منت از محرومين و مستضعفين، ساده زيستي و پرهيز از تجمل گرايي، دقت و توجه در مصرف بيت المال و حساسيت در مردم‌داري و مهرورزي را از جمله ويژگي هاي شاخص شهيدان رجايي و باهنر برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصريح کرد: مدنظر قرار دادن کارآمدي و خدمت در انتخاب مسئولان، شجاعت و قاطعيت در تصميم گيري در مقابل فساد، گسترش عمل گرايي به جاي شعارگرايي و عدالت انقلابي را از جمله ويژگي هايي دانست که اين شهيدان بزرگوار را ماندگار کرده است.

گرجی اظهار داشت: هر چند اين شهيدان بيشتر از سي روز رئيس جمهور و نخست وزير نبودند اما در همين مدت کوتاه اسوه هاي خدمتگزاري در نظام علوي بودند.

رئيس شوراي هماهنگي تيليغات استان از برگزاري همايش گراميداشت شهداي دولت در مهديه مصلاي شهرکرد خبر داد و گفت: اين مراسم در ۸ شهريور و با حضور رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري حجت الاسلام والمسلمين اکرمي برگزار مي شود.

گرجي ضمن ارائه گزارشي از برگزاري راهپيمايي روز قدس، اظهار داشت: اين راهپيمايي در ۱۴۵ نقطه استان و با حضور ۲۶۵ هزار نفر از مردم استان حماسه اي بود که مردم چهارمحال و بختياري خلق کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۱:۱۲

28 Dec 2019