۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۷۶۵۷

شوراي اسلامي شهر و روستا پل ارتباطي بين مسئولان

نماينده شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا ، رقيب مسئولان نيستند بلکه پل ارتباطي ميان آنها مي باشند.
شوراي اسلامي شهر و روستا پل ارتباطي بين مسئولان
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از بام ايران خبر، مهدي محمودي  نماينده شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري روز گذشته در نشست اعضاي شوراي اسلامي استان با نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا، رقيب مسئولان نيستند بلکه پل ارتباطي ميان آنها مي باشند.

وي تصريح کرد: شوراهاي فرادست که اغلب شوراهايي ناشناخته براي جامعه و گاهي حتي براي جامعه شورايي هستند رديف اعتباري ندارند. به غير از شوراهاي شهرها که آن هم از طريق شهرداري‌ها و بودجه‌اي که در دست شهرداري است استفاده مي‌کنند، شوراهاي فرادست مانند شوراهاي استان، شهرستان و بخش هيچگونه رديف اعتباري و بودجه‌اي ندارند که بخواهند حداقل کارهاي دفتري را انجام دهند.

وي ياد آور شد: گرچه اکثر اعضاي شوراهاي اسلامي علي رغم اينکه حضور در شوراها، امتياز يا حقوق و مزايايي براي آنها در بر نداشته است امّا با خلوص نيت و با هدف خدمت به مردم شب و روز در تلاش و کوشش بوده و از وقت و استراحت خود و خانواده براي اين امر مايه گذاشته لذا عدم دريافت حق جلسه در بعضي از آنها به مرور زمان باعث دلسردي و بي انگيزگي شده که در همين راستا پيگيري اختصاص رديف اعتبار و بودجه براي انان را از نمايندگان مجلس خواستارم.

مهدي محمودي چالبطان پديده الحاق نقاط روستايي به محدوده شهري، اتخاذ تدابير لازم جهت تقويت ظرفيت هاي مختلف کشاورزي، گردشگري، صنعت، آب معدني، گياهان دارويي، اکوتوريسم و... در استان ، حفظ منابع آبي استان را از جمله موارد قابل پيگيري توسط نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي بر شمرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۱:۲۳

28 Dec 2019