۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۲۴۶۹۷
مسئول بازرگاني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری خبر داد

جمع‌آوري تابلوهاي تبليغاتي بدون مجوز از جاده‌هاي چهارمحال و بختیاری

مسئول بازرگاني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان گفت: اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي با همكاري اداره كل راه و شهرسازي این استان نسبت به جمع‌آوري اين تابلوها به منظور امنیت مسافران برنامه‌ريزي كرده است.
جمع‌آوري تابلوهاي تبليغاتي بدون مجوز از جاده‌هاي چهارمحال و بختیاری
محسن صادقي مسئول بازرگاني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: تبليغات فضاي بيرون رسانه‌اي منحصر بفرد است.

وی تصريح كرد: تحقيقات نشان مي‌دهد نمايش‌هاي تبليغاتي نوعي تجارت قانوني و مشروع در كنار جاده‌ها و بخش سازمان يافته‌اي از اقتصاد ملي است كه بايد در جهت ترويج فرهنگ ايمني و سلامت، رفاه و آسايش مسافران و كاربران جاده‌ها قرار گيرد.

صادقي با بیان اینکه نصب اين گونه تابلوها مستلزم رعايت قوانين و مقررات براي تامين ايمني عبور و مرور است ادامه داد: متاسفانه اشخاص حقيقي و حقوقي با زير پا گذاشتن قوانين و مقررات اقدام به نصب تابلوهاي غيرمجاز (بدون قرارداد نصب) در راه‌هاي استان نموده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: اين اداره كل با همكاري اداره كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري نسبت به جمع‌آوري اين تابلوها برنامه‌ريزي كرده است و از بهره‌برداران و اشخاصي كه اقدام به نصب اين تابلوها نموده‌اند، تقاضا دارد قبل از برخورد و جمع‌آوري تابلوها توسط اداره كل حمل و نقل و پايانه‌ها و اداره كل راه و شهرسازي، تابلوهاي فاقد قرارداد مجاز را جمع‌آوري نمايند و در ايجاد امنيت در جاده‌هاي استان سهيم باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۹:۵۲

19 Jan 2020