۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۵۹۶۵

پياده رو ها و خيابان ها در تصرف مغازه داران و بيخيالي مسئولان شهري +تصاوير

متأسفانه برخي از مغازه داران، پياده روهاي شهر را به محل کسب خود مبدل کرده اند و مسئولان نيز در برخورد با اين موارد ظاهرا اقدامي انجام نداده اند.
پياده رو ها و خيابان ها در تصرف مغازه داران و بيخيالي مسئولان شهري +تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ تعرض به پياده رو به شکل هاي مختلف قصه تکراریی است، برخي از مغازه داران اجناس خود را در پياده روها قرار می دهند و گذر عابران پياده را با مشکل مواجه مي کنند.
 براساس تبصره ۱ ماده ۵۵ مربوط به وظايف شهرداري‌ها، سد معابر عمومي و اشغال پياده‌روها و استفاده غيرمجاز آن‌ها از ميادين و پارک‌ها و باغ‌هاي عمومي براي کسب و کار ممنوع و شهرداري مکلف است از آن جلوگيري و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن مذکور به وسيله مأموران خود اقدام کند.



محل پارک ماشين نيسان در پياده روي نرسيده به چهاراه قدس
 
 وعده برداشتن سد معبر را به همه شهرداران لردگان داده‌اند اما شهرداران زيادي با کرسي شهرداري اين شهر خداحافظي کرده و اين سد معبر است که هنوز دست در گردن معابر شلوغ شهر دارد.

مشکل سد معبر را بايد در پياده‌روهايي به نظاره ايستاد که سال‌هاست به تصرف ميوه ها و کارتن‌هاي مغازه‌داران درآمده و اگر باريکه لاغر پياده‌روهاي خيابان اصلي  لردگان را گذر کني، با اجناس رنگارنگي روبه‌رو مي‌شوي که گلوي راه را سد کرده و عابران مجبورند يا يکي‌يکي بگذرند يا راه خود را ميان ماشين‌ها بيندازند.


پياده روي خيابان عشاير لردگان  

 
علاوه بر اجناس چيده شده در بستر پياده‌روها، جاي‌جاي خيابان اصلي و خيابان‌هاي فرعي منتهي به آن، عرصه نمايش لوازم‌خانگي ازجمله کمد، يخچال، فرش و... است، گاه چيده شدن لوازم‌خانگي در پياده‌رو علامت شلوغ عبور ممنوعي است براي رهگذراني که مجبورند بر آسفالت خيابان قدم بزنند.



گاري جمع آوري زباله شهرداري جلوي اورژانس 115
 
گويي مغازه‌داران دريافته‌اند که پياده‌رو هم جزئي از «چهارديواري اختياري» مغازه‌هاست و مي‌توانند بساط کاسبي خود را در آن پهن کنند.

اميد است که اعضاي محترم شوراي شهر، شهردار با همکاري دستگاه قضايي و ساير مسئولان براي هميشه به موضوع سد معبرهاي سطح شهر لردگان پايان دهند.



تصرف خيابان چشمه برم با اجناس   لوازم خانگي
 


محل جمع آوري کارتن توسط دوره گردان در وسط چهارراه بسيج



پهن کردن اجناس مغازه داران در پياده روها



فروش ميوه در محل عبور عابرين پياده 

انتهاي پیام1026ج/630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۳:۰۳

28 Dec 2019