۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۲۵۹۷۵

نشست هم انديشي روساي شوراهاي دانش آموزي در سامان

نشست هم انديشي روساي شوراهاي دانش آموزي در باب برگزاري انتخابات هيات رئيسه شوراي دانش آموزي در شهرستان سامان برگزار شد.
نشست هم انديشي روساي شوراهاي دانش آموزي در سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، در راستاي اجراي ماده ۳ آئين نامه تشکيل مجلس دانش آموزي، با حضور روساي شوراهاي دانش آموزي مدارس متوسطه دوره اول و دوم نشست هم انديشي در اين خصوص برگزار شد.

در اين نشست محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان ضمن تبريک به دانش آموزان منتخب شده بيان داشت: هميشه دانش آموزان گروهي تاثير گذار بوده و نقش آفريني کرده اند.

وي افزود : ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهيد به همراه ۵۰۰۰ معلم شهيد بيانگر جايگاه دانش آموز و آموزش و پرورش در پيروزي انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس مي باشد.

دهقاني با اشاره به فرا رسيدن برگزاري دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و همچنين پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در روزجمعه ۷ اسفند سال جاري به اهميت حضور همه افراد واجد شرايط در پاي صندوق هاي راي اشاره کرد و اذعان داشت: شما دانش آموزان منتخب بايد با آگاه سازي ديگران و تشويق به حضور در انتخابات ۷ اسفند در جبهه جنگ عليه استکبار حضور يابيد.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان در ادامه يادآور شد: آينده اين شهرستان و به تبع آن اين استان و کشور به دست شما عزيزان است که اين مهم مي طلبد با تمرين دموکراسي و حق انتخاب آماده اداره مملکت باشيد و در اين راستا با شور و شعور انقلابي آماده حضور هر چه بهتر در صحنه هاي مهم تر و بزرگ تر باشيد.

وي هدف از برگزاري اين نشست را در واقع تعيين کننده هيات رئيسه شوراي دانش آموزي شهرستان سامان و انتخاب دو نفر به جهت معرفي و شرکت در مجمع عمومي شوراهاي دانش آموزي استان اعلام کرد و بيان داشت: در اين نشست ۸ نفر از روساي شوراهاي دانش آموزي شهرستان، به عنوان هيات رئيسه انتخاب شدند.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۵:۵۸

10 Jan 2020