۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۵۷۳۹۹
فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان سامان:

رسالت بسیج سازندگی خدمت بی‌منت است

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان سامان گفت‌: یکی از رسالت‌های مهم و اساسی بسیج سازندگی خدمت بی‌منت است.
رسالت بسیج سازندگی خدمت بی‌منت است
شیروان اسدی در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» اظهارکرد‌: 17 اردیبهشت نقطه عطفی است برای سازندگی با مشارکت مردم که ریشه در احکام و آموزه‌های دینی ما دارد و تمسک به آن‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی‌، می‌تواند ما را به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نزدیک‌تر سازد و احساس مسئولیت را دو چندان ‌کند.

وی تصریح کرد‌: مردم یکی از مولفه‌ها‌ی تولید قدرت برای هر نظام‌، خصوصاً نظام ولایی و حکومت اسلامی هستند، ملت ایران همواره با مشارکت و فعالیت‌ها‌ی خوب در ساخت عرصه‌ها‌ی اجتماعی‌، اقتصادی‌‌، فرهنگی‌ و سیاسی علاوه‌بر بر جا گذاشتن نتایج مثبت به خودسازی و جامعه‌پردازی که ریشه و زیربنای ساخت تمدن نوین اسلامی است، برسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان افزود: جلب مشارکت‌ها‌ی مردمی از رویکرد‌ها‌ی اصلی بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار و خدمت صادقانه به اقشار نیازمند است‌، خدمت بی‌منت و مجاهدت بی‌ادعا و عاشقانه جهادگران در سایه ولایت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) موهبتی است الهی که قدردانی آن در توان هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نیست.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند، اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است و آرایش جنگی به دنبال این جنگ می‌تواند استحکام درونی نظام را تقویت کرده و در مقابل با آسیب‌پذیر بودن مصون‌سازی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان تاکید کرد: مشارکت مردم در سازندگی به افزایش سرمایه‌ها‌ی انسانی و اجتماعی و تولید قدرت نظام که به دنبال آن بالا بردن امنیت کشور و خنثی کردن برنامه های دشمنان را در بر دارد، کمک می‌کند.

وی بیان داشت: در کنار سازندگی‌، کارآفرینی نیز گامی رو به جلو در اقتصاد مقاومتی و شکوفایی ظرفیت‌ها‌ی کارآفرینان است که اگر بخش دولتی و دیگر نهاد‌ها‌ی نظام‌، همگام با بخش خصوصی به حرکت در آیند می‌شود به آینده فضای اشتغال امیدوارتر بود و در مسیر پیشرفت و آبادانی گام‌های جدی‌تری برداشت.
 
 انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۳۰:۵۰

7 May 2024