کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست هم انديشي روساي شوراهاي دانش آموزي در سامان

18 آذر 1394 ساعت 10:39

نشست هم انديشي روساي شوراهاي دانش آموزي در باب برگزاري انتخابات هيات رئيسه شوراي دانش آموزي در شهرستان سامان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، در راستاي اجراي ماده ۳ آئين نامه تشکيل مجلس دانش آموزي، با حضور روساي شوراهاي دانش آموزي مدارس متوسطه دوره اول و دوم نشست هم انديشي در اين خصوص برگزار شد.

در اين نشست محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان ضمن تبريک به دانش آموزان منتخب شده بيان داشت: هميشه دانش آموزان گروهي تاثير گذار بوده و نقش آفريني کرده اند.

وي افزود : ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهيد به همراه ۵۰۰۰ معلم شهيد بيانگر جايگاه دانش آموز و آموزش و پرورش در پيروزي انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس مي باشد.

دهقاني با اشاره به فرا رسيدن برگزاري دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و همچنين پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در روزجمعه ۷ اسفند سال جاري به اهميت حضور همه افراد واجد شرايط در پاي صندوق هاي راي اشاره کرد و اذعان داشت: شما دانش آموزان منتخب بايد با آگاه سازي ديگران و تشويق به حضور در انتخابات ۷ اسفند در جبهه جنگ عليه استکبار حضور يابيد.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان در ادامه يادآور شد: آينده اين شهرستان و به تبع آن اين استان و کشور به دست شما عزيزان است که اين مهم مي طلبد با تمرين دموکراسي و حق انتخاب آماده اداره مملکت باشيد و در اين راستا با شور و شعور انقلابي آماده حضور هر چه بهتر در صحنه هاي مهم تر و بزرگ تر باشيد.

وي هدف از برگزاري اين نشست را در واقع تعيين کننده هيات رئيسه شوراي دانش آموزي شهرستان سامان و انتخاب دو نفر به جهت معرفي و شرکت در مجمع عمومي شوراهاي دانش آموزي استان اعلام کرد و بيان داشت: در اين نشست ۸ نفر از روساي شوراهاي دانش آموزي شهرستان، به عنوان هيات رئيسه انتخاب شدند.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 25975

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25975/نشست-هم-انديشي-روساي-شوراهاي-دانش-آموزي-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir