۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۹۵۷۵

فرهنگ وقف با اقتصاد مقاومتي همسو و هم‌جهت است

مديرکل اوقاف و امورخيريه چهارمحال وبختياري گفت: وقف بايد نهادينه شود تا راهي براي حل بسياري از مشکلات جامعه امروز باشد و فرهنگ وقف با اقتصاد مقاومتي همسو و هم‌جهت است.
فرهنگ وقف با اقتصاد مقاومتي همسو و هم‌جهت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، حجت‌الاسلام و المسلمين مرتضي عزيزي مديرکل اوقاف و امورخيريه چهارمحال و بختياري اظهار کرد: فرهنگ وقف با اقتصاد مقاومتي همسو و هم جهت است.

وي افزود: امروزه يکي از مسائل فقهي و شرعي در جامعه مسئله وقف مي‌باشد چون هم نيت وقف‌کننده مهم است و هم نيازهاي روز جامعه، که بر اساس نياز جامعه در هر عصر و زماني بسياري از واقفين مبادرت به امر وقف مي‌کنند و مسئله وقف مي‌تواند در تمامي زمينه‌ها انجام شود، بنابراين وقف بايد نهادينه شود تا راهي براي حل بسياري از مشکلات جامعه امروز باشد.

عزيزي گفت: وقف مشارکتي جهت رفع موانع اقتصادي اجتماعي و توسعه فرهنگ وقف در جامعه از سوي سازمان اوقاف در حال اجرا مي‌باشد که مي‌تواند بسياري از مشکلات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جامعه را حل نموده و در راستاي اقتصاد مقاومتي بسيار کارگشا و اثربخش باشد.

مديرکل اوقاف و امورخيريه چهارمحال و بختياري در ادامه تصريح کرد: سند چشم‌انداز آينده اداره کل اوقاف سنددار کردن کليه موقوفات و بقاع متبرکه استان است.

حجت‌الاسلام عزيزي در پايان تصريح کرد: در خصوص ترويج فرهنگ وقف گام‌هايي برداشته شده است که در همين راستا کار گروه‌هايي با عنوان انجمن‌هاي ياوران وقف تشکيل شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۶:۴۹

9 Feb 2020