۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۳۶۴۰۵

آينده اي خوب و روشن در انتظار ما است اگر مسئولين حمايت کنند

مدير برنامه موسسه فرهنگي هنري ديسه گروه هنري هماي رحمت گفت: گروه هنري هماي رحمت برنامه هاي فرهنگي هنري در سطح استان چهار محال و بختياري انجام مي دهند که اگر مسئولين اين گروه را حمايت کنند قطعا" آينده اي روشن را رقم خواهند زد.
آينده اي خوب و روشن در انتظار ما است اگر مسئولين حمايت کنند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علي اسکندري مدير موسسه فرهنگي هنري ديسه گروه هنري هماي رحمت در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: گروه هنري هماي رحمت اولين گروه هنري در چهارمحال و بختياري است که صفر تا صد هر برنامه اي را مي تواند ساپرت مي کند .

وي با اشاره به اينکه در طول سال مناسبت هاي زيادي است که مي توان به بهترين نحو در اين استان شکل گيرد تصريح کرد: برگزاري جشن ها ، همايش ، سخنراني، تائتر ، گروه هنر و موسيقي از جمله کارها و فعاليت هايي است که اين گروه انجام مي دهد.

اسکندري با بيان اينکه در اين گروه ۳۵ نفر فعاليت دارند بيان داشت: اين گروه به راحتي مي تواند به طور هم زمان دو برنامه را به خوبي پوشش دهند.

وي با اذعان بر اينکه در اين استان برنامه هاي زيادي اجرا مي شود که متاسفانه گروه از بيرون استان با هزينه هاي بالا دعوت مي شود عنوان کرد: اين گروه مي تواند با هزينه هاي مناسب برنامه ها را به بهترين نحو اجرا و مديريت کند.

اسکندري ياد آور شد: اين گروه به طور رسمي نزديک به چهار ماه به صورت موسسه اي جدا برنامه ها را در چهار محال و بختياري ساپرت مي کند.

وي به نوع فعاليت هاي اين گروه اشاره کرد و گفت: در اين گروه که شامل نويسندگان و گروه هاي نمايشي تئاتر هستند برنامه هاي طنز گونه و جدي ، مذهبي و غير مذهبي را اجرا مي کند.

اسکندري با بيان اينکه قول هايي را از طرف مسئولين در راستاي حمايت از اين موسسه و گروه گرفته ايم بيان داشت: اميد است با ساپرت کردن مسئولين قول هاي آن ها عملياتي شود.

وي يادآور شد: آموزش و جذب نيروهاي جديد در دستور کار ما است.

اسکندري از اجراي برنامه هاي خود از چهارمين روز از هفته دفاع مقدس به مدت چهار روز اشاره کرد و گفت: فضاي مجازي و تاثيرات منفي بر کانون خانواده ها ، موضوع آب ، اقتصاد مقاومتي و فرهنگ عاشورايي برنامه هايي است که در هفته دفاع مقدس توسط اين گروه اجرا مي شود.

لازم به ذکر است برنامه هايي که در هفته دفاع مقدس توسط گروه هنري هماي رحمت برگزار مي شود از ساعت ۱۷:۱۵ تا قبل از اذان مغرب در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد برگزار مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۲۳

1 Feb 2020