۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۹۲۱۵
مشاور استاندار و مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم:

طولاني شدن مذاکرات دليل به نتيجه دلخواه نرسيدن زياده خواهي هاي آمريکا و غرب

مشاور استاندار و مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم گفت: طولاني شدن و به نتيجه نرسيدن مذاکرات نشان از قدرت و ايستادگي ايران و به نتيجه دلخواه نرسيدن زياده خواهي هاي آمريکا و غرب است.
طولاني شدن مذاکرات دليل به نتيجه دلخواه نرسيدن زياده خواهي هاي آمريکا و غرب
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، تمديد مذاکرات هسته اي در حالي که تصور مي شد گروه ۵+۱ تا ۳آذر به توافق جامعي دست پيدا خواهد کرد حتي براي خارجي ها که ادعا مي کنند که آمريکا به دنبال اين است که اختلافات هسته اي با ايران به صورت مسالمت آميز حل شود نشان داد مسئله هسته اي يک بهانه بيش نيست زيرا ايران هرچه منطقي صحبت مي کند آنها زورگويي مي کنند هر چقدر از زمان مذاکرات مي گذرد آمريکا موضوع جديد مطرح مي کند.

به همين منظور مصاحبه اي با يکي از بانوان فعال و استاد حوزه و دانشگاه، ترتيب داده ايم که در ادامه مي خوانيد:

معصومه ظهيري مشاور استاندار و مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم، در گفت وگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص اين که آمريکايي ها حتي اگر موضوع هسته اي نيز به توافق برسد در مورد موضوعات ديگري همچون حقوق بشر و ... زياده خواهي خواهند کرد، اظهار کرد: سلطه زدايي از مستکبران و کساني که انحصار طلب هستند اولين اصلي که در انقلاب اسلامي ما جزء ارزش ها مي باشد.

وي ادامه داد: هر کشوري که بتواند با حفظ اقتدار خود زير بار استکبار نرود و به پشتوانه ملت ها و وحدت عمومي در سايه سار نيروي مردمي مقاومت کند به پيروزي دست خواهد يافت.

ظهيري افزود: همه کشورهاي قدرتمند و استکبار دنيا فهميده اند که ايران سرمايه مردمي را دارد و در مقابل اراده مردم ايران راه نفوذي ندارند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما با حفظ دلگرمي و وحدت مردم و لبيک گفتن به نداي رهبر کبير انقلاب (مدظله العالي) و حرکت پشت سرايشان، خيلي راحت مي توانيم از قدرت هاي زياده خواه عبور کنيم.

وي ادامه داد: هم گام و هم دل با ولايت شعار مردم ايران و مستضعفين جهان اسلام است زيرا رهبر ما ولي امر مسلمين جهان اسلام است که اين همراهي اولين شرط پيروزي ما است.

معصومه ظهيري با اشاره به طولاني شدن مذاکرات بيان داشت: طولاني شدن و به نتيجه نرسيدن مذاکرات نشان از قدرت و ايستادگي ايران و به نتيجه دلخواه نرسيدن زياده خواهي هاي آمريکا و غرب است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: کشور ما در برابر تحريم ها و زياده خواهي هاي غرب، همچنان سرفراز بوده و مشکلات را پشت سر گذاشته، غرب فکر مي کند با اين نوع رفتارها مي تواند ملت ايران را از پاي در آورد در حالي که وحدت و همدلي ملت ايران ثابت کرد ما راست قامتان ايثار هستيم.

مشاور استاندار و مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم ، با اشاره به قدرت هاي انحصار طلب و مستکبر غرب گفت: آنها در برنامه آزمون و خطاي خود ما را آزمايش مي کنند و اميدواريم در مراحل بعدي هم حديث ايثار، مقاومت و نگاه جهادي طبق وعده خداوند به نتيجه برسد.

وي تاکيد کرد: انسجام مسئولين در برابر زياده خواهي امريکا و غرب ضمانت اجرايي و به ثمر رسيدن وحدت و هم فکري ملت ايران است که ماعلاوه بر اين انسجام به يک سري ابزارهاي ديگر نياز داريم.

ظهيري در پايان، اقتصاد مقاومتي را جزء ابزار کاري کشور دانست و گفت: مبادلات اقتصادي و هم پيماني هاي اقتصادي با کشور هاي همسايه در توليد و عرضه مناسب و همچنين خريد و فروش داخلي و ارتقاء توليد در زمينه هاي کشاورزي، صنعت و نيروي انساني و به کارگيري نخبگان که سرمايه کشورهستند مي تواند تاثير زيادي برتحريم ها و رفتارهاي چندگانه غرب داشته باشد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۳:۱۷

9 Feb 2020