۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۱۶۲۴۵
گزارش خبری جهانبین نیوزاز وضع ناگوارکودک شهرکردی:

وقتی زندگی کودک ۵ ساله سرطانی قربانی ماهواره درخانواده می شود

استفاده از ماهواره در کشور امروز به عنوان یک تهدید جدی دامن‌گیر بنیان خانواده‌ها شده و این در حالی است که بسیاری افراد نسبت به آن بی‌توجه و غافل هستند.
وقتی زندگی کودک ۵ ساله سرطانی قربانی ماهواره درخانواده می شود
به گزارش جهانبین نیوز، اکثر کارشناسان علوم اجتماعی هدف اصلی شبکه های فارسی زبان ماهواره را از بین بردن کانون گرم خانواده های ایرانی دانسته‌اند.

خانواده به عنوان عضو کوچک هر کشور، پیشرفت آن ملت را رقم می زند پس جای هیچ شکی نیست که دشمنان با صرف هزینه های که طبق گفته های خودشان با صرفه هم نیست در صدد تضعیف بنیاد خانواده های ایرانی هستند.

در همین راستا چندی پیش به موردی برخورد کردیم که بنیان این خانواده به واسطه استفاده از ماهواره متزلزل شده است.

پدر این خانواده، مردی ۳۲ ساله که حدود ۸ سال ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر ۵ ساله ای است و مادر این خانواده در صدد ترک فرزند سرطانی خود است.

به گفته یکی از نزدیکان این فرد داستان از دو سال پیش با ورود ماهواره به خانه این فرد مذهبی شروع شد.

جالب توجه این که وقتی از مشکلات ماهواره برایش تعریف می کردیم با اعتماد به نفس می گفت: من تحت تاثیر برنامه های ماهواره قرار نمی گیرم و هدفم افزایش آگاهی علمی و معنوی است!

چند ماه اول بعد از خرید ماهواره زندگی مثل قبل ادامه داشت ولی هر چه پیش می‌رفت تفکرات اسلامی این فرد دچار تزلزل می‌شد به گونه ای که دیگر قدمی در مسجد نمی گذاشت.

چند ماه قبل از درخواست طلاق همسر این فرد، کودک بی گناه این ها دچار سرطان خون شد با این وجود پدر خانوده فقط دنبال دغدغه های فکری و هوس رانی خود به گفته همسر این شخص بود.

این قضیه به اینجا ختم نمی شود، کار به جای رسید که این مرد۳۲ساله با آرایش زنانه در مکان های عمومی جلوه گری می کرد حال از طرفی کودک ۵ ساله این شخص با درد سرطان دست و پنجه نرم می کند.

رشته های گرم کانون خانواده یکی پس از دیگری پاره شد و مادر خانواده بعد از یک عمر زندگی تقاضای طلاق گرفته بود.

وی افزود: وقتی از مادر خانواده پرسیدم که مشکل شما چیست و چه کسی مقصر است گفت: هیچ موقع فکر نمی کردم زندگی من به اینجا برسد، همسرم توجه کمتری به خانواده دارد و خدا لعنت کند کسی را که ماهواره را به جان مردم ایران انداخت.

وقتی از این فرد پرسیدم آیا مادر خانواده سعی خود را برای برگشتن کرد؟ با کمی تامل پاسخ داد: با وجود این که چند باری تلاش خود را کرد اما متاسفانه مادر این زندگی هم تحت تاثیر این شیطان بزرگ قرار گرفت و حاضر نیست این سختی را به خاطر فرزند خود تحمل کند.

درانتهای مصاحبه خود از این شخص پرسیدم آیا شما هم ماهواره دارید؟ در پاسخ گفت: قرار بود تهیه کنیم ولی بعد از این قضیه حتی کلامی از آن در خانواده به میان نمی آید.

در پایان با توجه به گفته روانشناسان از هر ۱۰ طلاق صورت گرفته در دادگاه ها هشت مورد آن به دلیل حضور ماهواره در خانواده است.

در مصداق بالا می توان علت اصلی این مشکل خانوادگی را به حضور ماهواره نسبت داد بر اساس گفته های نزدیکان این شخص قبل از ورود ماهواره زندگی ایمانی داشتند.

این یکی از خانواده های بود که در دام این شیطان بزرگ افتاده است.

به راستی چه کسی پاسخگوی فرزند این خانواده است که بیش از هر موقع دیگر به مهر مادر و امید پدر نیاز دارد؟

متاسفانه برخی از مردم کشور ما با وجود این که خود هر روز شاهد از هم گسیختگی خانواده به منظور حضور ماهواره هستند باز با دست خود خواهان پاره کردن رشته های خانواده هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۲:۵۹

9 Feb 2020