۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۲۹۷۶۴
مسئول بسيج جامعه زنان چهارمحال وبختياري تاکيد کرد:

حضرت معصومه(سلام الله عليها) الگوي علم و عفاف

تبيين ويژگي هاي شخصيتي حضرت معصومه سلام الله عليها را در تربيت زنان و دختران آراسته به علم و عفاف ، نقش تعيين کننده دارد.
حضرت معصومه(سلام الله عليها) الگوي علم و عفاف
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين؛ مسئول بسيج جامعه زنان استان ، ضمن تبريک فرارسيدن دهه کرامت و ميلاد حضرت معصومه سلام الله عليها گفت: در دنياي امروز که جوامع بشري در حوزه فرهنگي با مخاطرات جدي روبرو شده است ملت هايي مي توانند از اين مخاطرات محفوظ مانده و جان سالم بدر ببرند که با اتکا به داشته هاي فرهنگي و معنوي خود بتوانند اعتقادات بومي را حفظ کرده و در نسل جوان ترويج نمايند.

فرزانه احمدپور با بيان اينکه؛‌ تبيين ويژگي هاي شخصيتي حضرت معصومه سلام الله عليها  در تربيت زنان و دختران آراسته به علم و عفاف ، نقش تعيين کننده دارد، به سرمايه گذاري ملت بزرگ ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي در حوزه هاي معنوي، اعتقادي و فرهنگي، افزود:‌ وجود حضرت معصومه (سلام الله عليها) بعنوان الگوي علم و عفاف اين امکان را فراهم نموده است، که بواسطه تبيين ويژگي هاي شخصيتي ايشان، زنان و دختران آراسته به علم و عفاف تربيت کنيم.

وي، ادامه داد: بي شک بزرگداشت ميلاد آن حضرت فرصت ذي قيمتي است که شايسته است با تلاش بسيار از آن به نحو احسن بهره برداري گردد .

اين مقام مسئول، تصريح کرد: بسيج جامعه زنان هم به منظور تکريم بزرگداشت شخصيت والاي حضرت فاطمه معصومه (سلام الله عليها) و معرفي الگوي مناسب به دختران مسلمان بويژه دختران ايران اسلامي و ارتقاء سطح بينش و بصيرت دختران جوان در خصوص مسائل مربوط به اين قشر بالاخص حفظ حرمت عفاف و حجاب در روز اول ذي القعده و آغاز دهه کرامت سالروز ميلاد فرخنده اين شخصيت والا مراسم بزرگداشت همايش هاي گوهر علم و عفاف را در سراسر استان با همکاري سپاه هاي نواحي و بسيج جامعه زنان نواحي برگزار مي نمايد .

احمدپور، گفت: تعدادي از اين همايش ها متبرک به حضور خادمان محترم حرم حضرت معصومه (سلام الله عليها) و با اجراي برنامه هاي ويژه سخنراني ،مداحي، اهداء تبرک از حرم و ... در شهرهاي سامان ، بن، شهرکرد( پارک بانوان ،امامزادگان حليمه و حکيمه خاتون) و فارسان برگزار مي شود.

وي، افزود: در بقيه شهرستان ها با اجراي همايش هاي ويژه دختران و بانوان ، دهه کرامت گرامي داشته مي شود و از مقام والاي دختران اين سرزمين تجليل مي شود.

مسئول بسيج جامعه زنان استان، فضا سازي فرهنگي ، تقدير و تجليل از دختران نمونه( با شاخصه هاي حافظان و قاريان قرآن ، نخبگان عرصه هاي علمي ، فرهنگي، ورزشي و... ،دختران عفيف و با حجاب و شايستگي هاي در شان دختر مسلمان )، سخنراني با موضوع نقش و اهميت دختران در امنيت اخلاقي و سلامت جامعه و الگوقرار دادن کريمه اهل بيت و ارتباط اجتماعي سالم با توجه به معيارهاي ديني از ديگر برنامه هايي است که به مناسبت دهه کرامت در استان  اجراء مي گردد .

وي تصريح کرد: اين برنامه ها توسط حوزه هاي مقاومت و نواحي بسيج جامعه زنان در بقاع متبرکه و تفرجگاه ها و مراکز تفريحي استان در حال برنامه ريزي و اجراء است.


انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۰۱

12 Feb 2020