۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۲۳۸۲
مدير کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختياري:

تحصيل بيش از 96 هزار دانش آموز در مقطع ابتدايي استان

مدير کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختياري از افزایش۱و ۲ دهم درصد بيشتر از کشور خبر داد و گفت: تحصيل بيش از 96 هزار و 348 دانش آموز استان در مقطع ابتدايي خبر داد.
تحصيل بيش از 96 هزار دانش آموز  در مقطع ابتدايي استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ بهروز اميدي مدير کل آموزش و پرورش چهار محال و بختياري با اشاره به اين که پوشش تحصيلي مقطع ابتدايي درچهارمحال وبختياري ۱و ۲ دهم درصد بيشتر از کشور است اظهار داشت : هم اکنون ۹۹.۸درصد جمعيت دانش آموزان ابتدايي استان زير پوشش تحصيل قرار دارند.

اميدي خاطر نشان کرد: در استان از مجموع ۱۸۲هزارو ۲۶۳ دانش آموز بيش از ۹۶ هزار و ۳۴۸ دانش آموز در مقطع ابتدايي مشغول تحصيل هستند.

وي يکي از مهمترين سياست هاي وزارت آموز ش و پرورش را انسداد مبادي بيسوداي عنوان کرد و گفت: در سال تحصيلي جديد ۱۸۶ دانش آموز بازمانده از تحصيل درتمام پايه هاي مقطع ابتدايي در استان شناسايي شده است.

اميدي افزود: در طي مراسمي از ۱۲۰ مديران و آموزگاران برتر در زمينه برنامه تعالي مديريت مدرسه٬ برنامه تدبير٬ برنامه درس پژوهي و برنامه آزمون هاي عملکردي ارزشيابي کيفي توصيفي و جشنواره الگوهاي برتر تدريس٬ و ۵ ناحيه برتر استان تقدير شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۲:۴۲

9 Jan 2020