۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۲۳۰۱۲
امام جمعه شهرکرد:

دشمنان از نفوذ انقلاب اسلامي در دنيا هراس دارند/ مسئولين سنجيده سخن بگويند

اگر دشمنان ما امروز با صراحت مي‌گويند که تا انقلاب هست ما با شما سر سازش نخواهيم داشت، نشانه وجود هراس از نفوذ انقلاب در دنيا است.
دشمنان از نفوذ انقلاب اسلامي در دنيا هراس دارند/ مسئولين سنجيده سخن بگويند
به گزارش جهانبین نیوز، محمدعلي نکونام در خطبه هاي نمازجمعه شهرکرد با بيان اينکه روند مذاکرات نبايد با مباحث انتخابات و ساير رخدادهاي سياسي کشور گره بخورد گفت: : بايد از امکانات موجود در کشور براي تقويت پايه‌هاي اقتصاد مقاومتي بهره برد، هر چند که تحريم بي تاثير نيست اما نبرد بين قدرت‌ها پاياني دارد.

وي با بيان اينکه برخي از مسئولان ارشد کشور حرف‌هايي مي‌زنند که موجب مي‌شود چهره درون کشور مخدوش شود، گفت: حرفي نزنيم که گروهي غافل آن را بشنوند، بزرگ کنند و به غلط در دنيا نشر دهند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به آيه ۱۴ سوره مبارکه توبه بر مقاومت مومنان در برابر ظلم شرکان تاکيد کرد و افزود: اگر مومنان در برابر مشرکان کوتاه نيايند، شايد به واسطه همين کوتاه نيامدن و عقب ننشستن آنان نيز به خود آمده و آگاه شوند.

نکونام با اشاره به اينکه دشمنان ما عهدشکن هستند و هميشه آغازگر نبرد بودند، اذعان داشت: اگر دشمنان ما امروز با صراحت مي‌گويند که تا انقلاب هست ما با شما سر سازش نخواهيم داشت، نشانه وجود هراس از نفوذ انقلاب در دنيا است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مقاتله با دشمن به نوعي در مقاومت در مذاکرات تعبير مي‌شود، خاطرنشان کرد: مقاومت در محاصره، مقاومت در تحريم، مقاومت در فتنه همگي مقاتله است.

وي با بيان اينکه خداوند در قرآن کريم شفاي درد سينه مومن را در مقاومت مي‌داند، تصريح کرد: در سينه مردم اين است که چرا داعش با حمايت آمريکا در ميدان تکتازي مي‌کند، يا چرا در گوشه و کنار دنيا مسلمانان به بهانه‌هاي مختلف به خاک و خون کشيده مي‌شوند.

نکونام اضافه کرد: اگر مساجد به معناي واقعي محور امور شوند و نقش شايسته خويش را به طور اکمل ايفا کنند فقري يا بيکاري در محلي يافت نخواهد شد زيرا مسجد محل تربيت انسان است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با تبريک فرا رسيدن هفته جهاد کشاورزي، کشاورزي را رکن اساسي رونق کشور عنوان کرد و يادآور شد: يکي از خدمات خوبي که مي‌تواند اميد به زندگي را در دل کشاورزان زحمتکش بالا ببرد بيمه کشاورزان است که با فراز و فرودهاي بسياري روبه‌رو بوده و يکي از دغدغه‌هاي کشاورزان است.
منبع: فارس


انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۷:۵۸

25 Jan 2020