۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۴۶۳۲

انسجام و اتحاد رزمندگان فتح خرمشهر را رقم زد

داريوش رياحي از آزادگان شهرستان سامان گفت: مهم ترين عامل پيروزي فتح خرمشهر انسجام و اتحاد رزمندگان بوده است.
انسجام و اتحاد رزمندگان فتح خرمشهر را رقم زد
به گزارش جهانبین نیوز، داريوش رياحي یکی از آزادگان شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما رمز پيروزي و موفقيت در عمليات بيت المقدس را اتحاد و انسجام رزمندگان و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از پيامدهاي فتح خرمشهر نشان دادن قدرت نظامي و اقتدار نيروي هاي مردمي و بسيجي در منطقه و جهان بود.

رياحي افزود: يکي ديگر از پيامدهاي پيروزي در خرمشهر اين بود که هيچ کشوري نمي تواند چشم طمع به خاک کشور ايران را داشته باشد چراکه نيروهاي نظامي، بسيجي و مردم تا پاي جان خود براي حفاظت از اين خاک با دشمنان مبارزه مي کنند.

وي با اشاره به اينکه از عوامل پيروزي در عمليات بيت المقدس طراحي عمليات توسط افرادي همچون شهيد صياد شيرازي، احمد کاظمي و... بوده است که با موفقيت فرماندهان، رزمندگان و بسيجيان دشمن حيرت زده شد بیان داشت: صدام گفته بود اگر نيروهاي ايراني خرمشهر را در دست داشته باشند کليد بصره را به ايرانيان مي دهم.

رياحي با بيان اينکه دشمن هميشه در حال تبليغات بود تا در بين رزمندگان ترس و وحشت ايجاد شود، عنوان کرد: اما تبليغات موجب تقويت روحيه بچه در عمليات بيت المقدس شده و اين امر يکي از عومال پيروزي نيز بود.

وي با تاکيد بر اينکه شرايط سياسي و نظامي امروز با زمان فتح خرمشهر متفاوت است، بيان داشت: وجود امنيت و اقتدار حاکم بر کشور حاصل خون شهداء در زمان هشت سال دفاع مقدس و جانفشاني رزمندگان اسلام بوده است.

رياحي با بيان اينکه بايد ما به جوانان اهميت دهيم، تصريح کرد: بايد ارتباط با جوانان دهه چهارم و دهه اوا برقرار شود چراکه در عصر حاضر نيز جوانان وجود دارند که اجازه نمي دهند که دشمن نگاه چپي به خاک اين کشور داشته باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۵:۴۹

1 Feb 2020