۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۷۶۱۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

امروز ماهيت "منتظري‌ها" براي مردم آشکار شده است/ نفوذي‌ها، مخالف تصميم‌هاي انقلابي هستند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: امروز ماهيت بني‌صدرها، گروه فرقان‌ها و منتظري‌ها براي همه مردم روشن است و کسي از آنها دفاع نمي‌کند.
امروز ماهيت "منتظري‌ها" براي مردم آشکار شده است/ نفوذي‌ها، مخالف تصميم‌هاي انقلابي هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص خطر نفوذ، اظهار داشت: دشمنان ما از اول انقلاب تا به اکنون به دنبال آن هستند که جمهوري اسلامي نباشد.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بيان اين که دشمنان امروز به دنبال استحاله نظام هستند، گفت: زماني که پروژه نفوذ در کشور رخ دهد دشمنان به هدف خود در اين زمينه خواهند رسيد.

وي افزود: امروز ماهيت بني‌صدرها، گروه فرقان‌ها و منتظري‌ها براي همه مردم روشن است و کسي از آنها دفاع نمي‌کند اما زماني که چهره‌هاي انقلابي بودند اگر نفوذي بودن آنها را کسي تشخيص مي داد اهميت داشت.

سعادت‌فر به ويژگي‌هاي نفوذي‌ها اشاره کرد و گفت: نفوذي‌ها زماني که قرار است تصميم انقلابي و کارساز براي کشور گرفته شود لباس دلسوزي به تن مي‌کنند و با تصميم‌هاي انقلابي به مخالفت بلند مي‌شوند.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي، گفت: اقتصاد مقاومتي به معناي آن است که اقتصاد ما به سمت توليد و اشتغال برود؛ اين يک تصميم انقلابي است اما در مقابل اين تصميم برخي‌ها موضع مي‌گيرند و ارتباط با غربي‌ها را در اولويت مي‌دانند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره به اين که مخالف ارتباط با دنيا نيستيم، تصريح کرد: ارتباط با دنيا بايد به قيمت رشد، توسعه و پيشرفت نظام باشد.

سعادت‌فر با تاکيد بر اين که واردات ما بايد علم و تکنولوژي باشد، گفت: واردات بايد به گونه‌اي باشد که عامل رونق اقتصادي مملکت ما بشود نه اين که چرخ اقتصاد کشور را به زمين بزند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره به اين که نفوذي‌ها با شعارهاي انقلابي در عمل هماهنگ نيستند، گفت: نفوذي هم‌صداي با ضدانقلاب است؛ صداي ضدانقلاب از حلقوم آنها خارج مي‌شود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اشاره کرد و گفت: ما مجلسي مي‌خواهيم که ضمن حفظ آرمان‌هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري محکم و استوار شعار مرگ بر آمريکا را سر بدهد.

وي با بيان اين که شکست‌خوردگان انتخابات در روز هشتم اسفند تمام دشمنان قسم خورده نظام هستند، گفت: فردا تمام مردم و انقلابيون بايد به يکديگر تبريک بگويند.

انتهاي پيام1026ج / ۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۹:۵۸

3 Jan 2020