۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۳۱۰۶۸

پايداري ملي مهم ترين هدف اجراي برنامه هاي پدافند غير عامل

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهار محال و بختياري گفت: فرهنگسازي، تاب آوري و پايداري ملي مهمترين اهداف اجراي برنامه هاي پدافند غيرعامل در بخش هاي مختلف محسوب مي شود.
پايداري ملي مهم ترين هدف اجراي برنامه هاي پدافند غير عامل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ خدابخش مرادي نافچي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهار محال و بختياري در شوراي پدافند غيرعامل چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: اين تعداد برنامه در قالب انواع همايش، رزمايش، كارگاه آموزشي و بازديد در سطح استان برگزار خواهد شد.

وي افزود: مرادي نافچي تصريح كرد: مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري و فرمانداران شهرستان هاي ۹ گانه استان براي برگزاري مانورهاي لحظه صفر در نقاط مختلف اين استان برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده و تدابير ويژه اي را انديشيده اند. معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: فرمانداران شهرستان هاي ۹ گانه بايستي پس از برگزاري مانورهاي لحظه صفر نقاط قوت و ضعف خود را شناسايي و به منظور ارتقاي نقاط مثبت و رفع كاستي ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وي اضافه كرد: ارتقاي تمامي زيرساخت هاي لازم در حوزه پدافند غيرعامل بايستي در دستور كار مسئولان استان باشد.

مرادي نافچي عنوان داشت: به همين منظور مديران بايد با برنامه ريزي هاي علمي و عملي براي به حداقل رساندن خسارت هاي مالي و جاني تلاش كنند.

وي اظهار كرد: "مصون سازي و پايداري كشور با اقدام و عمل به پدافند غيرعامل" شعار سال جاري هفته پدافند غيرعامل به شمار مي رود.

افزوده مي شود در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران دوم تا هشتم آبان سال جاري با عنوان هفته پدافند غيرعامل نامگذاري شده است. گفتني است پدافند غيرعامل به تمامي تهديدات انسان ساخت گفته مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۴:۰۳

29 Dec 2019