۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۳۰۹۰۶
رئيس تبليغات اسلامي اردل خبرداد

اعزام 100 مبلغ مذهبي ويژه محرم در اردل

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل از اعزام 100 مبلغ مذهبي به مناطق شهري و روستايي اين شهرستان به مناسبت دهه اول ماه محرم خبر داد.
اعزام 100 مبلغ مذهبي ويژه محرم در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: محرم ماه نهضت بزرگ سيد شهيدان و سرور اولياي خدا ست، که با قيام خود در مقابل طاغوت، تعليم سازندگي و کوبندگي به بشر داد و اين خود سرلوحه تعليمات اسلام براي ملت ها است.

بهرامي اظهار کرد: روحانيون بايد بتوانند نقش روشنگري، تبيين و بصيرت افزايي خود را از مسايل روز و تطبيق آن با حادثه عاشورا و سيره ائمه اطهار را به خوبي در مجالس محرم ايفا کنند.

وي افزود: نهضت امام حسين (ع) و واقعه عاشورا براي زنده نگه داشتن امر به معروف و نهي از منکر است و ما بايد در ماه محرم علت و هدف قيام امام حسين (ع) را براي تمام دنيا بيان کنيم.

بهرامي بيان کرد: همزمان با ماه محرم و اعزام ۱۰۰ مبلغ بومي به اين شهرستان يکي از اهداف و موضوعات سخنرانان و مبلغين در شهرها و روستاها بيان اهداف قيام امام حسين (ع) و برپايي نماز و امر به معرف و نهي از منکر است.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل خاطرنشان کرد: مبلغين اعزامي در مدارس، مساجد و حسينيه ها بعد از نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشا با حضور خانوادهاي عزادار پيرامون مسائل عاشورا گفتمان هاي ديني برپا مي‌کنند.

بهرامي گفت: اين گفتمان ها از اول دهه محرم در بخش مرکزي و ميانکوه و شهرهاي اردل، کاج، سرخون و دشتک تا پايان دهه اول برگزار مي‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۶:۳۰

28 Jan 2020