۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۱۴۴۳۶
همزمان با هفته خوابگاه‌ها انجام می‎گیرد

برگزاری مسابقه ایده‌های برتر با موضوع مصرف بهینه آب در شهرکرد

مسابقه‌ ایده‌های برتر با موضوع مصرف بهینه‌ی منابع( آب و انرژی) به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود.
برگزاری مسابقه ایده‌های برتر با موضوع مصرف بهینه آب در شهرکرد
عطاالله ابراهیمی، معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: هفته‌ خوابگاه‌های دانشجویی سال ۹۳ (۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت) با شعار خوابگاه‌سازی ارزش اسلامی- نیاز ملی برگزار می‎شود.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های متنوعی با هدف ارتقاء کیفیت خوابگاه‌ها و سطح زندگی دانشجویی، ترویج خوابگاه‌سازی به عنوان ارزش اسلامی و جلب همکاری و مشارکت نهادهای شهری در ارتقاء سطح خدمات رفاهی خوابگاهی، در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاه به نامگذاری روزهای هفته خوابگاه‌ها، افزود: شنبه۲۰ اردیبهشت، روز دانشجو، پيشرو در اصلاح الگوي مصرف، يكشنبه ۲۱ اردیبهشت، روز ورزش، نشاط و غني سازي اوقات فراغت، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت، روز زندگي جمعي- تعامل و مشاركت دانشجو در مديريت خوابگاه‌ها، سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت، روز خوابگاه ايمني- سلامت، چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت، روز پويايي فكر- كارآفريني و آينده‌ی روشن، پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت، روز خوابگاه و پشتوانه‌ی مردمي است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد، مسابقه‌ی ایده‌های برتر با موضوع مصرف بهینه‌ی منابع( آب و انرژی) را از مهمترین برنامه‌های هفته خوابگاه برشمرد و گفت: تهیه‌ی کمپوست از مواد غذایی باقی‌مانده‌ سلف، جلسه‌ی پرسش و پاسخ با حضور هیأت رئیسه‌ی دانشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی(جام خوابگاه‌ها) از مهمترین این برنامه‌هاست.

ابراهیمی تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌ی کتاب‌خوانی، دعوت از نمایندگان مجلس برای حضور در خوابگاه‌های دانشجویی، افتتاح اتاق‌های ورزش در خوابگاه‌ها، تهیه‌ی مرامنامه‌ی خوابگاهی، برگزاری کارگاه‌های ایمنی و امداد نجات در خوابگاه‌ها و مانور احیاء قلب- بانداژ و آتل‌بندی، دعوت از پزشكان و روان‌پزشكان متخصص جهت ارائه‌ی خدمات مشاوره‌اي رايگان از دیگر این برنامه‌ها به شمار می‎رود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاري كارگاه‌های آموزشي بهداشت و رفتار، برپایی نمايشگاه محصولات دست‌ساز دانشجويان دانشكده‌ی هنر و تشويق اتاق‌هاي نمونه‌ی خوابگاه‌ها، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این هفته در دانشگاه شهرکرد است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۵۷

29 Dec 2019