۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۷۴۸۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌ایی بیش نیست/ انتقال سفارت اسرائیل از تل‌آویو به قدس دهن‌کجی به مسلمانان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا فردی دیوانه است گفت: انتقال سفارت اسرائیل از تل‌آویو به قدس را دهن‌کجی به مسلمانان است.
رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌ایی بیش نیست/ انتقال سفارت اسرائیل از تل‌آویو به قدس دهن‌کجی به مسلمانان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: آیت‌االله دستغیب سومین شهید مهراب بود و شهادت این روحانی بزرگوار سندی بر جنایات منافقن و حامیان آن‌ها است.

وی با بیان اینکه مطرح نکردن جنایات منافقان راهی برای برخی می‌شود تا این افراد را به عنوان نیروهای انقلابی معرفی کنند ادامه داد: ۱۷ هزار شهید ترور خود گویای جنایت منافقان در این کشور است.

نکونام سبقت در کارهای دینی را ارزشمند توصیف و تاکید کرد: مصداق این سبقت حضور مردم چهارمحال و بختیاری در خیابان‌ها برای اعلام براعت از فتنه‌گران ۸۸ بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پژوهش و فناوری را ضررورتی برای پیشرفت کشور عنوان و بیان داشت: لازم است از فعالان پژوهش حمایت شود و همچنین باید چرخه پژوهش، فناوری، تولید و مصرف باید در جای خود مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۹ آذر سال ۶۳ و تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) ادامه داد: هدف از تشکیل این شورا ایجاد یک انقلاب فرهنگی در کشور بود اما علی‌رغم اینکه این شورا جایگاه بلندی در کشور دارد تا جایی که انتخاب رئیس آن برعهده رئیس‌جمهور است، متاسفانه شاهد نقش مناسبی از این شورا نبودیم چراکه این جایگاه باید محلی برای مطالبه گری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به اعتراف سازمان ملل متحد در ۱۸ آذرماه سال ۷۰ اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمان آن‌ها مجبور به اعتراف این موضوع که ملت ایران آغازگر جنگ نبود، مردم ایران صلح‌جو هستند و پیام انقلاب، پیام صلح و دوستی است شدند.

نکونام تاکید کرد: رئیس جمهوری آمریکا فردی دیوانه است اما باید توجه داشت که همه اقدامات او از روی دیوانگی نیست بلکه از جایی دیگر منشا می‌گیرد.

و ی به توطئه‎های مختلف برای شکستن مقاومت در منطقه اشاره و اضافه کرد: روی کار آمدن داعش، جدایی اقلیم کردستان از عراق، استعفای نخست وزیر لبنان و... ازجمله این فتنه‌ها است که بحمدالله همه آن‌ها با شکست مواجه شدند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: فروش سلاح‌های آمریکایی تنها دلیل برای راه انداختن آتش در منطقه است و تصرف پاره‌ایی از تن اسلام یعنی قدس اشغالی یکی دیگر از این فتنه‌هاست که امروز با آن روبه‌روییم.

نکونام انتقال سفارت اسرائیل از تل‌آویو به قدس را دهن‌کجی به مسلمانان دانست و عنوان داشت: این موضوع را رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا اعلام کرد و وظیفه مسلمانان خروش بر علیه آن‌ها است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۲۴

15 Feb 2020