۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۱۰۳۰
با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم استان

همايش روز شهرستان کوهرنگ و اجلاسيه نماز در کوهرنگ برگزار مي‌شود

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم استان همايش روز شهرستان کوهرنگ و اجلاسيه نماز در کوهرنگ برگزار مي‌شود.
همايش روز شهرستان کوهرنگ و اجلاسيه نماز در کوهرنگ برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به روز 17 مهرماه سالروز ورود با برکت مقام معظم رهبري به روستاهاي لبد بازفت و سرآقاسيد کوهرنگ و در راستاي يکمين سال کنگره شهداي استان، گفت: به همين مناسبت روز شنبه 17 مهر ساعت 9 صبح با حضور سردار سليماني فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان، تجديد ميثاق با شهداي گلگون کفن ايران اسلامي، شهداي مدافع حرم و اجلاسيه نماز به همرا اجتماع آمران امر به معروف و نهي از منکر در مصلي شهر چلگرد برگزار مي شود.
 
وي افزود: در اين اجلاس نظرات و ايده‌هاي دبيران شوراي اقامه نماز و دستگاه‌هاي اجرايي که به نوعي در حوزه کاهش آسيب‌هاي اجتماعي فعاليت مي‌کنند جمع‌آوري و در اجلاسيه نماز ارائه مي‌شود.
 
سرهنگ کرم نظري با بيان اينکه ستاد اقامه نماز کشور يکي از نهادهاي وابسته به دفتر مقام معظم رهبري است، بيان کرد:  اين ستاد يکي از نهادهاي وابسته به دفتر مقام معظم رهبري بوده که مسئوليت ستاد اقامه نماز راهبري اقامه نماز در کشور با توجه به سياست‌ها و اسناد بالا دستي است.
 
وي گفت: سپاه ناحيه کوهرنگ با آسيب‌شناسي برنامه‌هايي که انجام داده است اقدام به تدوين نظام جامع نظارت، ارزيابي، توسعه و ترويج نماز در دستگاه‌هاي اجرايي کرده است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۲:۵۰

3 Feb 2020