۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۲۶۶۳۰
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

افرادي به مجلس بروند که التزام به آرمانهاي انقلاب اسلامي داشته باشند

امام جمعه کوهرنگ گفت: بايد مردم مراقب باشند که افرادي را براي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي انتخاب کنند که التزام عملي، علمي، قولي و فعلي به آرمان هاي امام راحل و شهدا و ارزش هاي اسلامي داشته باشند.
افرادي به مجلس بروند که التزام به آرمانهاي انقلاب اسلامي داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد در تاريخ 18/10/94، با اشاره به ديدار اخير رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه سراسر کشور، بحث نفوذ در بزنگاه انتخابات پيش روي نظام را از محوري ترين فرمايشات ايشان بيان کرد و گفت: بايد مردم مراقب باشند که افرادي را براي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي انتخاب کنند که التزام عملي، علمي، قولي و فعلي به آرمان هاي امام راحل و شهدا و ارزش هاي اسلامي داشته باشند.

وي در ادامه با اشاره به حرکت ننگين رژيم شيطاني آل سعود در اعدام آيت الله شيخ نمر اظهار داشت: اين حرکت شيطاني لکه ننگ ديگري است در تاريخ حکومت آل سعود خائن و به يقين خون مطهر اين مجاهد وارسته به زودي دامن اين رژيم منحوس را خواهد گرفت.

امام جمعه کوهرنگ به خفقان و سکوت ننگين مدعيان دروغين حقوق بشر در برابر جنايات آل سعود اشاره کرد و گفت: متأسفانه وقتي در ايران يک جنايت کار همانند عبدالمالک ريگي بازداشت، محاکمه و اعدام مي شود، فرياد حقوق بشر بلند مي شود و اين مايه ننگ آن ها است و نشان از نخ نما شدن رفتارهاي دوگانه آن ها دارد.

اين مقام مسؤول همچنين با انتقاد از عملکرد وزارت خارجه ايران در برخورد با رفتارهاي تحقيرآميز عربستان گفت: وقتي وزير خارجه ما از موضع قدرت در برابر کشورهايي همچون عربستان صحبت نمي کند بايد منتظر قطع رابطه و پيش دستي مسؤولان عربستاني باشيم.

حجت الاسلام طباطبايي، عملکرد ضعيف تيم ديپلماسي کشور در حادثه منا را سبب جري تر شدن سردمداران عربستان دانست و افزود: اگر در حادثه منا تيم ديپلماسي ما از سر قدرت با دولتمردان عربستان برخورد و سفير عربستان در ايران را اخراج مي کرد، به يقين چنين گستاخي هايي از سوي آل سعود رخ نمي داد.

وي همچنين به سنگ اندازي هاي اين روزهاي آمريکا در راستاي اجرايي نشدن برجام اشاره کرد و ابراز داشت: متأسفانه هر روز يک اقدام و يک موضع گيري بچگانه از سوي آمريکا در جهت تقابل با برجام صورت مي گيرد که اين حرکت ها نشان دهنده خوي حيله گري و استکباري آن ها است.
 
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۰:۰۹

26 Jan 2020