۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۴۵۷۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ایران به پشتوانه‌ خون شهدا، ملت متحد و رهبر آگاه در مقابل ابرقدرتان کوتاه نخواهد آمد

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایران به پشتوانه‌ خون شهدا، ملت متحد و رهبر آگاه در مقابل ابرقدرتان کوتاه نخواهد آمد.
ایران به پشتوانه‌ خون شهدا، ملت متحد و رهبر آگاه در مقابل ابرقدرتان کوتاه نخواهد آمد
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در رژه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: واقعه ارزشمند کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰ شهید استان واقعه‌ای ملی است و از سازمان‌ها و نهادها درخواست داریم در برگزاری این واقعه نهایت توانشان را به کار گیرند.


وی با اشاره به ۲۲ بهمن ۵۷ تاکید کرد: در این روز نظامی در کشور روی کار آمد که دارای دو ویژیگی خاص بود.

این مسئول جمهوریت و اسلامیت را دو ویژگی خاص نظام معرفی و ادامه داد: این بدان معنا است که نظام جمهوری اسلامی احکام اسلامی را در جامعه پیاده می‌کرد و علاوه‌بر آن مردم از آزادی‌های مدنی هم برخوردارند یعنی چیزی که در کشورهای عربی به ظاهر مسلمان مخصوصا عربستان وجود ندارد.

سلیمانی با بیان اینکه در کشورهای عربی نه تنها زنان بلکه مردان نیز از آزادی‌های مدنی برخوردار نیستند افزود: این کشورها با ارائه شکل غلطی از اسلام در دنیا اسلام‌هراسی به راه انداخته بودند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای دیکتاتوری مثل شوروی که دین در آن‌ها معنایی نداشت از نفوذ انقلاب ایران ترسیدند و درصدد براندازی این انقلاب برآمدند و به خیال خام خود با دنبال کردن دو هدف یعنی اضمحلال نظام و تجزیه کشور بزرگ و باستانی ایران صدام را تحریک به حمله به ایران کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در زمان شاه نفت ما، تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان ما، حیثیت ما، دربار ما و... همه در اختیار ابرقدرتان بود اضافه کرد: در این زمان نبض فرماندهی نظامی و ارتش کشور به دلیل حضور مستشاران آمریکایی در اختیار بیگانگان بود و بعد از انقلاب از آن‌ها گرفته شد و درصدد آسیب به نظام برآمدند.

این مسئول در ادامه بیان داشت: تجاوز به ایران در حالی بود که مردم ایران سرخوش از انقلاب در حال فعالیت‌های انقلابی بودند و در روزهای نخست جنگ صدام با این خیال که ۵ روزه به تهران می‌آید وارد کشور شد و شهرهایی (۱۴ هزار کیلومتر مربع) را در تصرف خود درآوردند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه ورود صدام به کشور با غفلت از چند مورد صورت گرفت افزود: نظام ما نظام الهی بود و خدا حامی کشورمان، کشور رهبری پیامبرگونه امام را داشت، شور انقلابی در سر مردم و وحدت ملی منحصربه فرد حاکم بر کشور از جمله این موارد هستند که نگذاشتند عراق به اهداف خود دست یابد.

وی ادامه داد: بعد از تجاوز عراق به سرعت مردم در قالب نیروهای بسیج و سپاه به کمک ارتشی که بعد از انقلاب نتوانسته بود به دلیل برخی مشکلات داخلی آن گونه که باید سازماندهی شود شتافتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردمان ما خون شهدا را به یاد دارند و هرگز فراموش نخواهند کرد خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا کشور بیمه شده و مردم همیشه و در هر صحنه‌ای که به آن‌ها نیاز باشد به صورت میلیونی بسیج می‌شوند.

این مسئول وحدت، همدلی و هم‌زبانی مردم را دلیل ترس آمریکا برای حمله به کشور دانست و تاکید کرد: به دلیل همین ترس کشورمان را ۱۲ تحریم کرند اما خوشبختانه همین تحریم‌ها هم با مقاومت مردم شکسته شدند و کشورهای ۱+۵ را سر میز مذاکره کشاند.

سلیمانی بیان داشت: آمریکا و رژیم دست‌نشانده او هنوز دست از شیطنت برنداشته‌اند ولی کشور ما به دلیل وجود پشتوانه‌هایی چون خون شهدا، ملت متحد و رهبر آگاه و مدبر هرگز پیش آن‌ها کوتاه نخواهد آمد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به رشادت‌های هم‌استانی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: در این مدت حضور تیپ قمربنی‌هاشم (ع) رزمندگان خوب استان در صحنه‌های نیرد حق علیه باطل و تقدیم بیش از ۲۴۰۰ شهید بیانگر نقش ارزشمند مردم شریف چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۴۳

29 Dec 2019