۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۲۵۵۶۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران دولتی از دخالت در انتخابات بپرهیزند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان و مدیران دولتی، امنیتی، فرهنگی و... حق ندارند نظر و عقیده خود را تحت نام و عنوان مسئولیتش بیان کنند چون این نوعی دخالت دولت در امر انتخابات به شمار می‌رود که غلط است.
مدیران دولتی از دخالت در انتخابات بپرهیزند
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: عدم حضور مدیران استان در جلسات اداری رویه غلطی است که متاسفانه چند وقتی است در استان باب شده است.

وی تاکید کرد: مدیران یا نماینده تام‌الاختیارشان باید در جلسات مهم استان شرکت کنند چون رای و نظر مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی در این جلسات الزامی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبارات تملک دارایی دیرتر از سال گذشته ابلاغ شد بیان داشت: این به دلیل وضعیت بد مالی کشور است ولی در حال حاضر اوضاع بهبود پیدا کرده و به مرور اعتبارات ملی، ملی – استانی و ۱۸۰ ابلاغ می‌شوند.

سلیمانی به کارهای فرهنگی بسیار بزرگی در طی سال ۹۴ انجام گرفته است اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این کارها از اعتبارات نهادهای ملی، استانی، مردم و شهرداری‌ها کمک گرفته شد و این امر جز در سایه وحدت و هم‌دلی که بین مسئولان و بزرگان استان حاکم است امکان‌پذیر نبود.

وی اضافه کرد: مسئولان و مدیران دولتی، امنیتی، فرهنگی و... حق ندارند نظر و عقیده خود را تحت نام و عنوان مسئولیتش بیان کنند چون این نوعی دخالت دولت در امر انتخابات به شمار می‌رود که غلط است.

استاندار چهارمحال و بختیاری توجه به قانون برای دوری از شائبه‌ها در انتخابات را ضروری عنوان و گفت: نباید از مسئولیت‌مان در بحث‌های سیاسی استفاده کنیم و اگر نظر یا عقیده‌ایی داریم باید خارج از وقت اداری و بدون استفاده از امکانات دولتی باشد.

سلیمانی بیان داشت: مدیران مراقب باشند اکنون که به انتخابات نزدیک‌ می‌شویم در روستاگردی‌ها، منطقه‌گردی‌ها و خانه‌گردی‌ها همراه نمایندگان نباشند و این درحالی است که نمایندگان مجلس همچنان به عنوان ناظر حق سرکشی به ادارات و اورگان‌های دولتی را دارند.

استاندار چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه همانطور که ارباب‌رجوع باید تکریم شود وجاهت مدیران و کارمندان دولتی نیز باید حفظ شود ادامه داد: کار دستگاه‌های نظارتی نظارت است ولی حریم‌ها باید حفظ شوند.

وی حفظ حریم کارمندی و مدیریتی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: دستگاه نظارتی حق صدور حکم را ندارد و این کار فقط به عهده قاضی است.

سلیمانی از ادارات، آموزش و پرورش و بسیج خواست برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به موکب حضرت قمربنی‌هاشم (ع) دست به دست هم دهند و فیش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بین دانش‌آموزان مدارس، کارکنان ادارات و اعضای بسیج توزیع کنند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۱:۲۴

1 Jan 2020