۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۳۵۷۹
سردار وحیدی در همایش بهره‌وری در بخش دفاعی:

بخش دفاعی ایران بار ارتقای جبهه مقاومت را تنهایی به دوش می‌کشد/ درحال شکست داعش هستیم

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: بخش دفاع جمهوری اسلامی بار مقابله با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی و ارتقای جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم را به تنهایی به دوش می‌کشد.
بخش دفاعی ایران بار ارتقای جبهه مقاومت را تنهایی به دوش می‌کشد/ درحال شکست داعش هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی طی سخنانی در همایش بهره‌وری در بخش دفاعی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، بهره‌وری را به معنای استفاده حداکثری از داشته‌ها برای رسیدن به حداکثر اهداف دانست و اظهار داشت: ما کارنامه خیلی خوبی در این حوزه نداریم در حالیکه بهره‌وری یک مبنای نظری و اعتقادی و فرهنگی عمیق دارد که باید از زاویه اسلام به آن نگاه کرد.

وحیدی افزود: از سال ٧٥ تا ٩٣ رشد بهره‌وری ما سه دهم درصد حساب شده که تقریبا چیزی نیست. داده‌های ما در منابع طبیعی بسیار عالی است اما خروجی خوبی نداریم.

وی بهره وری را جوهره اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهند تا مشکلات این عرصه رفع شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: هیچ کاری در کشور مهمتر از توجه به موضوع بهره وری نیست و دنیای امروز هم دنیای رقابت نزدیک در این حوزه است و ما باید بهره‌وری در بخش دفاع را بالا ببریم.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: بخش دفاع در حوزه اثربخشی کاملا موفق بوده و به بازدارندگی موثر دست یافته و ما شاهد این موفقیت‌ها در دفاع از دستاوردهای انقلاب نیز بودیم که به یک توازن در مواجهه استراتژیک رسیده و ان را ارتقا داده است.
وی افزود: امروز حوزه دفاع ما توان انهدام اهداف استراتژیک دشمن در صورت تجاوز را دارد.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه بخش دفاع جمهوری اسلامی بار مقابله با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی و ارتقاء جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم را به تنهایی به دوش می‌کشد، افزود: یک فرمانده امریکایی اعلام کرده بود که توان شکست داعش را نداریم ولی شاهدیم این اتفاق توسط بخش دفاعی ما دارد صورت می‌گیرد.

سردار وحیدی گفت: ما امروز در آستانه انقلاب‌های نوین دفاعی هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۳۹

29 Dec 2019