۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۲۶۹۸۲

ايل من چه بر تاريخ ايران‌زمين خوش مي‌درخشي

ايل من چه بر تاريخ ايران‌زمين خوش مي‌درخشي، همواره راه راست را خواستي و پيرو حق بوده‌اي.
ايل من چه بر تاريخ ايران‌زمين خوش مي‌درخشي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سيد امين صالحي در ياداشتي نوشت:

ايل من چه بر تاريخ ايران‌زمين خوش مي‌درخشي، همواره راه راست را خواستي و پيرو حق بوده‌اي.

ايل من هرجا که حق بود در کنار حق جويان بوده‌اي، در راه حق کساني چون سردار شير شير علي‌مردان‌ها، بهنام محمدي‌ها خون خود رانثار کردند و حال کلام حق از زبان رهبري نداي اتحاد، حضور، انسجام، بيعت دوباره با اسلام و  کشيدن پوزه دشمن بر خاک که از هر راهي که به نظر مي‌رسد و نمي‌رسد مي‌خواهند ما را از اعقايد و آرمان‌هاي‌مان دور کنند.

ايل من رهبرمان و ولي‌نعمتمان دست ياري به سوي‌مان دراز کرده، از ياد نبريد روزي را که امام رضا (ع) مجلس عزاي حسيني در جهان شيعه برگزار مي‌کرد ولي در غربت ميان شيعيان به شهادت رسيد.

ما بايد به خود بباليم که تماما شيعه جعفري هستيم و پيرو ولايت‌فقيه، بايد از ياد نبريم ابوذرها  و بلال‌ها در صدراسلام  که با آن هم تبليغ عرب جاهليت باز لبيک گويان به سمت رسول‌الله رفتند و لحظه شک نکردند، که همانا پيروزي اذان متقيان است.

ايل من؛ فقر، بيکاري، کمبود امکانات، تبليغ بسيار وسيع بيگانه نبايد ما را لحظه به شک بيندازد که براي آنها فرق ندارد که به نماز ايستاده باشيم يا در سر خوشي دروغين.

مهم اين است که در صحنه حضور داشته باشيم، در اين زمان مهم‌ترين صحنه، صحنه انتخابات است که رهبر فرمود حضور در انتخابات مثتاقه بيعت با رسول‌الله است.

چون بر اين موضوع واقف است که آنها منتظر هستند تا ما را به دنيا کشوري از هم گسيخته نشان‌دهند و براي اين کار از هيچ اقدامي فروگذاري نمي‌کنند.

براي ما هم نبايد فرق داشته باشد که چه کسي و از چه طايفه و چه جناع سياسي در انتخابات شرکت کرده است، اصل حضور مهم است.

در انتخاب فرد مي‌توان به مولفه‌هاي همچون صالح بودن، پيروي از مباني انقلاب، از حق و حقوق مردم دفاع کند و فردي کارامد، داراي شناسنامه کاري مشخص و موفق باشد و شاخص باشد، با برنامه‌ريزي که  قابليت محقق شدن را داشته باشد، مي‌توان اشاره کرد.

ايل من جداي از 7 و 4 و اختلاف شومي که انگليس شيطاني ميان ما انداخت به نداي رهبر گوش جان دهيم تا بهترين انتخاب را کنيم.

خود را کوچک نشماريد که روزگاري سرداري از اين ايل براي حفظ قرآن و پيروي از فتواي مجتهدان اصفهان به جهاد بر خواست و در اين راه شهيد شد، و امروز ولايت فقيه از ما جهاد مي‌خواهد ولي نه با نثار خون بلکه با آبي کردن انگشت در پايي صندوق رأي.

ايل من، دشمن با لبخند دندان تيز کرده براي ضربه زدن به نظامي که نداي آزادي استقلال و زمينه‌سازي ظهور حضرت حجت (ع) را مي‌خواهد فراهم کنند.

ايل من دستان‌مان را به هم مي‌دهيم تا به اندازه خود در استحکام کشور و پيروي از اسلام نقش داشته باشيم.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۳:۵۳

26 Jan 2020