۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۹۷۸۲
مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری:

فتنه 88، اسيد پاشي نان و نمک خوردگان نظام به اسلام و انقلاب بود/ نهم دي، اوج فهم و بصيرت سياسي مردم

آن چيزي که در فتنه 88 اتفاق افتاد، اسيد پاشي عده اي نان و نمک خورده نظام به چهره انقلاب اسلامي بود ، رفتار فتنه گران قابل اغماض و بخشش نيست.
فتنه 88، اسيد پاشي نان و نمک خوردگان نظام به اسلام و انقلاب بود/ نهم دي، اوج فهم و بصيرت سياسي مردم
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر احمدرضا بسيج، مدرس و استاد دانشگاه فرهنگيان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به حماسه سياسي مردم در روز نهم دي ماه 88 و بيداري هميشگي آنان گفت: همانطور که امام راحل (قدس) ملت ايران را نسبت به ملت هاي پيشين، برتر شمرده اند، مي توان اين رفتار مردم در صحنه هاي مختلف از جمله راهپيمايي  9 دي 88 مصداقي براي اين امر دانست که مردم با توجه به فهم دقيق از مسائل کشور و انقلاب و همچنين ولايت پذيري بالاي آن ها، از نخبگان جامعه بهتر و دقيق تر ورود به اين صحنه پيدا کردند.

وي افزود: آن چيزي که در فتنه 88 اتفاق  افتاد اسيد پاشي عده اي به چهره انقلاب بود، کساني که نان و نمک انقلاب را خوردند اما نمکدان را شکستند، و گناه آنان قابل گذشت نيست.

اين استاد دانشگاه ادامه داد: علي رغم ضرباتي که فتنه گران به پيکره انقلاب زدند براي کساني که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند فوايد قابل ملاحظه اي را داشت، به کار بستن هوشياري بيشتر براي صحنه هاي ديگر از اين دست، فهم اينکه انسان ها در حال تغييرند و نمي توان به طور صد درصد به آنان اعتماد کرد و سوم کنترل شرايط بحران و فتنه و جلوگيري از بروز اين گونه اتفاقات از مهمترين دستاورد هاي فتنه 88 براي مردم ولايتمدار کشور بود.

وي با اشاره به اينکه بخشش و اغماض فتنه گران و سران فتنه انگيز تبعات غيرقابل جبراني در پي دارد بيان داشت: رفتاري که نظام ما هم اکنون در برخورد با سران فتنه به کارگرفته شده است بهترين حالت و برخورد است چرا که به خاطر مباحث جهاني و نگاه دشمنان ما به ايران ، هر گونه برخورد تند که البته هم مستحق اين برخورد هستند مي تواند تبعاتي منفي براي سياست خارجي جمهوري اسلامي داشته باشد.

بسيج گفت: دلايل ايستادگي نظام اين است که در راس نظام، ولايت فقيهي آگاه قرار دارد و همچنين اين نظام از فقهي شيعي برخوردار بوده و عنايات امام زمان را مشمول مي شود و به اين سبب، از همه بحران ها سربلند بيرون مي آيد هر چند اين بحران ها مي تواند مزاحمت هايي ايجاد کند و جريان رشد و پيشرفت انقلاب را کند کنند اما اين بحران ها ريشه انقلاب اسلامي را قوي تر مي کند.

اين استاد دانشگاه افزود: رسانه ها با تحليل دقيق از مباحث روي داده و اتفاقات تاريخي مي توانند عامه مردم و حتي اهل انديشه و فکر را از لايه هاي زيرين حوادث مطلع کرده تا به ظاهر اين حوادث بسنده نکنند و به فرموده مقام معظم رهبري مردم را به بصيرت سياسي و عمقي نگری برسانند.

انتهاي پيام/1024ج/510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۸:۱۳

25 Jan 2020