۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۲۱۶۶۲
فرماندار شهرستان کوهرنگ:

تمهيدات لازم براي ورود عشاير به کوهرنگ انجام شده است

زمانپور بيان داشت: به محض ورود عشاير به شهرستان کوهرنگ، اکيپ هاي دامپزشکي، شبکه بهداشت و درمان، نيروي انتظامي و جمعيت هلال احمر در گلوگاههاي عشايري شهرستان که در بخش بازفت است استقرار پيدا مي کنند و از لحظه ورود عشاير خدمات لازم را ارائه بدهيم.
تمهيدات لازم براي ورود عشاير به کوهرنگ انجام شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: در آستانه ورود عشاير از استانهاي همجوار بخصوص خوزستان به شهرستان کوهرنگ تمهيدات لازم را انديشيده ايم.

مرتضي زمانپور افزود: نزديک به 45 هزار عشاير در شهرستان کوهرنگ جمعيت داريم و تمام جوانب براي ورود عشاير را با حضور مدير کل امور عشاير استان بررسي کرديم.

زمانپور بيان داشت: به محض ورود عشاير به شهرستان کوهرنگ، اکيپ هاي دامپزشکي، شبکه بهداشت و درمان، نيروي انتظامي و جمعيت هلال احمر در گلوگاههاي عشايري شهرستان که در بخش بازفت است استقرار پيدا مي کنند و از لحظه ورود عشاير خدمات لازم را ارائه مي دهند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به بيمه اجتماعي کشاورزان روستاييان و عشاير تصريح کرد: ده گردشي در بخش هاي بازفت و دوآب صمصامي با همکاري صندوق بيمه کشاورزان و بخشداران انجام مي شود.

فرماندار کوهرنگ بيان داشت: جلسه مشترک با دهياران و شوراها برگزار مي شود و نقاطي که نياز به افزايش کارگزار داشته باشند از دهياران همان مناطق استفاده شود تا کشاورزان و عشاير به راحتي به کارگزار دسترسي داشته باشند و کارهاي بيمه خود را انجام دهند و اطلاع رساني کامل انجام شود.

مرتضي زمانپور در پايان تاکيد کرد: بيمه کشاورزان روستاييان و عشاير در شهرستان کوهرنگ يک امر ضروري است ضمن اينکه 90 درصد جمعيت اين شهرستان، کشاورزان روستاييان و عشاير هستند.

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۰۱

31 Jan 2020