۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۸۹۳۴
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري :

مبارزه با گناه تحجر نيست

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: مبارزه با گناه تهجر نيست بلکه دين گرايي است.
مبارزه با گناه تحجر نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بايد باور ايماني و اعتقادي جامعه جدي گرفته شود.

وي با اشاره به اينکه اگر از باور ايماني غافل شويم از بار اعتقادي نيز ضعيف هستيم تصريح کرد: همه امور ما بايد گره بخورد به يک چيز و آن خدا است و غير از اين خسارت است.

حجت السلام نکونام ادامه داد: باور اعتقادي ضرورت مهم اجتماع است و اگر اين باور قوي شد ما متحول نيز خواهيم شد.

وي بيان داشت: لازمه نظامي که اسلام را حاکم کند باور اعتقادي است و اگر غير از اين باشد شعار است.

حجت السلام و المسلمين نکونام با بيان اينکه يک سري باورهايي را بايد حتما" روي آن متمرکز شويم بيان داشت: همه شما اصحاب رسانه بايد از رسالت خود استفاده کرده و در راستاي باورهاي ايماني و اعتقادي حتما" کار کنيد.

وي افزود: اگر بخواهيم اين باور و باورهاي ديگر اثرگذار باشد بايد از خودمان شروع کنيم و هيچ وقت به آن مقدار کاري که ميخواهيم انجام دهيم بسنده نکنيم.

حجت السلام نکونام با بيان اينکه هرکدام از ما در حدي که مي توانيم بايد براي جامعه موثر باشيم و انجام وظيفه بکنيم بيان داشت: کار باور سازي سخت است و نبايد آن را آسان تلقي کرد.

امام جمعه شهرکرد گفت: همه ما بايد در ميدان باشيم و نبايد عرصه را خالي کنيم و بايد به کارمان اميد داشته باشيم.

جامعه اي که مي خواهد در راه خدا حرکت کند بايد بداند دشمنش ضعيف است

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: دشمن هم پايه هاي نظامش ضعيف است و هم مکر او و ما بايد باور کنيم که خدا با ما ست و ما را ياري مي دهد.

حجت السلام نکونام با بيان اينکه ما بايد روحيه جهادي داشته باشيم تا به مقصد برسيم بيان داشت: با سستي، بي حالي ، تبلي و منفعت طلبي نمي شود کاري را انجام داد.

ما بايد به خود کفايي برسيم تا در برابر دشمن حرف براي گفتن داشته باشيم

امام جمعه شهرکرد گفت: همه ما بايد تمام تلاشمان را به کار ببنديم تا به خود کفايي برسيم و در برابر دشمن حرف براي گفتن داشته باشيم.

حجت السلام نکونام اظهار کرد: همه اين باورها منوط بر اين است که جامعه ما تمام تلاشش را بکند تا به خود کفايي برسد.

وي با بيان اينکه جامعه ما بايد تمام عيار رنگ و جلاي ديني و اسلامي داشته باشد اذعان داشت: ظواهر جامعه تمام عيار اسلامي باشد و همه بينند که حرام پروردگار در آن نيست و اگر هست با آن مبارزه کنند واجبات پروردگار عمل شود و اگرجايي کوتاهي باشد ديده مي شود.

حجت السلام نکونام اذعان داشت: اسلام جامعه اي مي خواهد که احکام پروردگار در آن زنده باشد و ولنگاري با جامعه ديني ساز و کار نيست.

وي با بيان اينکه اين روزها جلوي يک گناه گرفته مي شود همه بايد با آن موافق باشند نه مخالف بيان داشت: اي کاش روي همه بي مسئوليتي ها حساسيت نشان داده مي شد.

نکونام افزود: وقتي دعواهاي سياسي در کشور بالا ميگيرد بايد در برابر اينها حساسيت به خرج داده شود و فضاي کار فراهم شود.

وي با اذعان بر اينکه حساسيت ها آن طور که بايد به خرج داده نمي شود عنوان کرد: بنده خواسته هاي به حق مردم را به جديت در خطبه ها دنبال مي کنم بايد بخواهند تا مسئولين حساس شوند و بدانند که مطالبه مطالبه عمومي است.

نکونام با بيان اينکه من تنها به اين دولت انتقاد نميکنم بلکه بيشترين انتقادها را از دولت نهم و دهم نيز داشتم بيان داشت: اي کاش به دنبال اينها همه يکدست حساسيت به خرج مي داديم.

وي با اذعان بر اينکه امر به معروف و نهي از منکر يک تکليف الهي است و بايد به آن عمل کرد بيان داشت: ضرورت هاي جامعه برکسي پوشيده نيست و من با نشاط و فرهنگ جامعه مشکلي ندارم فقط بايد با فضاي سالم همراه باشد.

حجت السلام نکونام در پايان با اشاره به اينکه ما همه در يک کشتي نشسته ايم و بعضي ها مي خواهند اين کشتي را سوراخ کنند عنوان کرد: اگر اين کشتي سوراخ شود همه غرق مي شوند و تنها معصيت اين کشتي را مي تواند سوراخ کند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۹:۱۴

8 Jan 2020