۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۲۶۷۸۴

دستگیری ‌نظامیان آمریکایی در خلیج فارس نشان دهنده اقتدار ایران است

امام جمعه موقت شهرکرد: دستگیری نیروهای نظامی آمریکا در آب‌های خلیج فارس نشان دهنده‌ی اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
دستگیری ‌نظامیان آمریکایی در خلیج فارس نشان دهنده اقتدار  ایران است
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی  خطیب نماز جمعه شهرکرد  با اشاره به دوران غیبت امام عصر(عج) اظهار کرد: دوران غیبت امام عصر(عج) همانند زمانی است که خورشید در پشت ابر قرار گرفته  ، اما آثار و برکات فراوان آن به وفور وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه در صورت لایق بودن افراد، شرفیابی به حضور امام عصر (عج) حتی در زمان غیبت ایشان ممکن است بیان داشت: اگر چه امام زمان(عج) در دوران غیبت به سر می‌برند اما ایشان به راهنمایی و ارشاد جامعه در دوران غیبت خود ادامه می‌دهند و علمای دین نیز پس از ایشان به راهنمایی مردم می‌پردازند.
حجت الاسلام فاطمی : با توجه به برکات وجود امام عصر(عج) و راهنمایی‌ها و الطاف ایشان می‌توان اشکالات امور مختلف جامعه را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه ایران شیعه خانه اهل بیت عصمت و طهارت است تصریح کرد: اگر مسیر حرکت ما درست باشد یقینا در طوفان‌های بلا همانند گذشته خداوند ما را کمک کرده، همانطور که مقام معظم رهبری با ایمان به این امر در تمام مشکلات به امام زمان (عج) توسل کرده و مسائل مختلف را به خوبی برطرف کرده‌اند.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) دو حدیث معتبر در مورد فضیلت زیارت حضرت معصومه (س) قرائت و عنوان داشت: بارگاه ملکوتی این حضرت جلوه‌گاه بارگاه حضرت زهرا علیهما السلام است .
وی بیان داشت: عربستان برای محکم‌تر کردن ارتباط خود با اسرائیل به قطع ارتباط با ایران اقدام کرده که این اقدام عربستان خلاف موازین معرفت و شعور و انسانیت است.
وی با اشاره به انتقادی که به گردن زدن یک فرد شیعه در عربستان شده است گفت: این امر نشان دهنده ارتباط عربستان با صهیونیست است.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اقتدار ایران بیان داشت: اتفاقی که در چند روز گذشته در خلیج فارس افتاد نشانه اقتدار ایران است و اگر ایران کشور ضعیفی بود از این کار آمریکا چشم‌پوشی می‌کرد اما سربازان و غیور مردان این مرزو بوم از مرزهای آبی و خاکی به خوبی دفاع کردند.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس اسلامی بیان داشت: در این عرصه مهم نباید قوم‌گرایی وجود داشته باشد و انتخاب باید بر اساس حق صورت گیرد.
فاطمی گفت: در انتخاب باید بدانیم چه کسی در راه حق است، از حق سخن می گوید و به حق نزدیک‌تر است.
وی ادامه داد: در تبلیغ برای انتخابات تنها باید نقاط قوت کاندیداها برجسته و نمایندگان اصلح که آبرو و پشتوانه نظام هستند انتخاب شوند چرا که آن‌ها تصمیم گیرندگان جامعه هستند و در انتخاب آنها باید نهایت دقت صورت گیرد.
انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۱:۴۹

12 Jan 2020