۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۲۹۵۷۴
در شهرکرد؛

ايستگاه فروش کتاب بمناسبت بزرگداشت اولين نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامي برپاشد

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد به مناسبت بزرگداشت اولين نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامي به امامت آيت‌الله طالقاني ايستگاه فروش کتاب در مصلي حضرت امام خميني (ره) برپا شد.
ايستگاه فروش کتاب بمناسبت بزرگداشت اولين نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامي برپاشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرانک کبيري دهکردي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با بام ایران خبر، گفت: به مناسبت بزرگداشت اولين نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامي به امامت آيت‌الله طالقاني ايستگاه فروش کتاب در مصلي حضرت امام خميني (ره) برپا شد.

کبيري افزود: اين ايستگاه فروش کتاب همزمان با برگزاري نماز جمعه شهرکرد و به مناسبت بزرگداشت اولين نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامي که به امامت آيت‌الله طالقاني در محل مصلي امام خميني (ره) شهرکرد داير گرديد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد تصريح کرد: در اين ايستگاه کتاب بيش از صد عنوان کتاب در حوزه‌هاي مذهبي و سبک زندگي به نمايش گذاشته شد و براي علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخواني تخفيف ويژه از ده تا ٥٠ درصد نيز در نظر گرفته شده است.

وي افزود: در نماز جمعه  که باحضور مسئولين استاني و شهرستاني و عموم مردم بسيار باشکوه برگزار گرديد استقبال بي‌نظيري نيز از ايستگاه کتاب بعمل آمد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۲:۳۳

17 Feb 2020