۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۳۴۳۶۱
فرماندار بروجن در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراها:

فضاي مجازي در انتخابات دردسر ساز شده است/نامزدها در تبليغات از جاده انصاف دور نشوند

فرماندار بروجن در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهر اين شهرستان با تاکيد بر اين که دستگاه هاي امنيتي تبليغات زود هنگام را رصد مي کنند، گفت: تبليغات زودهنگام به عنوان تخلف محسوب مي شود؛ نامزدها اعضاي ستادها را توجيه کنند تا مطابق قانون تبليغات انجام دهند.
فضاي مجازي در انتخابات دردسر ساز شده است/نامزدها در تبليغات از جاده انصاف دور نشوند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سيد سيف ا... فياضي فرماندار شهرستان بروجن در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراي شهر بروجن، اظهار داشت: اهميت انتخابات براي همه مردم به عنوان يک فرد ايراني بنا بر فرايشات مقام معظم رهبري و امام راحل عرصه اي براي به نمايش در آوردن اقتدار نظام است.

وي با بيان اين که حضور پرشور مردم در انتخابات براي دفاع از نظام و انقلاب است، افزود: ملت ايران هميشه با حضور پر رنگ خود توانسته اند نقشه هاي دشمنان را نقش برآب کنند.

نامزدها در تبليغات از جاده انصاف دور نشوند

فياضي ضمن بيان اين که عوامل اجرايي بايد سعي کنند در انتخابات پيش رو اطمينان و اعتماد مردم را جلب کنند، تاکيد کرد: نامزدهاي انتخاباتي نيز بايستي بر اساس قوانين و مقررات انجام وظيفه کنند.

فرماندار بروجن با تاکيد بر اين که نامزدهاي انتخابات بايد بر اساس قانون تبليغات کنند، گفت: در تبليغات از جاده انصاف دور نشويد، واقعيات را ببينيد و توقعات بي جا ايجاد نکنيد تا بعد از انتخابات شرمنده مردم نشويد.

فياضي خطاب به نامزدهاي انتخابات شوراي شهر بروجن تاکيد کرد: تمکين از قانون را سرلوحه کار خود قرار دهيد و تسليم و تابع قانون باشيد.

فضاي مجازي در انتخابات دردسر ساز شده است/نامزدها اعضاي ستاد را توجيه کنند

وي با اشاره به اين که دستگاه هاي امنيتي تبليغات زود هنگام را رصد مي کنند، گفت: تبليغات زودهنگام به عنوان تخلف محسوب مي شود؛ نامزدها اعضاي ستادها را توجيه کنند تا مطابق قانون تبليغات انجام دهند.

فرماندار بروجن تصريح کرد: تبليغات زود هنگام به نام نامزدهاي انتخاباتي ثبت مي شود و پس از ارسال به دستگاه هاي مربوطه پرونده سازي مي شود.

وي با اشاره به اين که فضاي مجازي در انتخابات دردساز شده است، افزود: نامزدها سعي کنند کانال ها و سايت ها را در فضاي مجازي کنترل کنند.

۴۱۹ نفر در شهرستان بروجن داوطلب انتخابات شده اند

فياضي در ادامه با اشاره به ثبت نام ۴۱۹ نفر در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان بروجن، خاطرنشان کرد: ۱۷۱ نفر براي شوراهاي شهر در اين شهرستان داوطلب شده اند که ۱۴۸ نفر از آنان را مردان و ۲۳ را بانوان تشکيل مي دهند.

وي با بيان اين که ۲۸ نفر از داوطلبان سابقه عضويت در شوراها را دارند، افزود: سطح سواد نامزدهاي شهري خواندن و نوشتن ۴ نفر، ديپلم ۷نفر، فوق ديپلم ۲۱نفر، ليسانس ۹۷ نفر، فوق ليسانس ۳۴ نفر، دکترا سه نفر و تحصيلات حوزوي ۵ نفر هستند.

فرماندار بروجن اضافه کرد: اعلام نهايي تاييد صلاحيت در شوراهاي شهر ۱۷ ارديبهشت اعلام و فرمانداري اسامي نامزدها را از طريق انتشار آگاهي به اطلاع عموم خواهد رساند.

وي با بيان اين که نامزدها از روز پنجشنبه ۲۱ لغايت ۲۷ ارديبهشت اجازه تبليغات دارند، افزود: کانديداها قانون را ملاک، معيار و سرمشق قرار دهند تا مشکلي ايجاد نشود.

انتهاي پيام/ ۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۷:۲۰

5 Jan 2020