۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۷۴۲۱
فرمانده سپاه بروجن خبرداد

گشت هاي محله محور بسيج در بروجن آغاز شد

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از آغاز طرح گشت هاي محله محور بسيج براي تامين امنيت و آسايش عمومي خبر داد و گفت: مهم‌ترين هدف ما اين است که بسيج خدمت‌گذار مردم باشد.
گشت هاي محله محور بسيج در بروجن آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: گشت هاي محله محور بسيج با حضور ساماندهي شده ي بسيجيان پايگاه ها به صورت شبانه برگزار مي شود.

کيهاني با اشاره به اين که اين طرح به‌ منظور بالابردن احساس و ضريب امنيت در سطح جامعه اجرا مي‌شود، افزود: مهم‌ترين هدف ما اين است که بسيج خدمت‌گذار مردم باشد.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن تصريح کرد: اجراي گشت محله‌محور بسيج براي ارتقاء امنيت و خدمات‌رساني بهتر بوده و امنيت محلات را تضمين مي‌کند.

کيهاني با بيان اين که نيروهاي بسيجي با برقراري گشت هاي شبانه با مخلان نظم و امنيت برخورد مي کنند، گفت: نيروهاي بسيجي با حضور هوشمندانه در صحنه همواره آماده خدمت به نظام اسلامي و مردم هستند.

وي هدف گشت هاي محله محور بسيج را تامين بيش از پيش امنيت و آسايش عمومي عنوان کرد و گفت: کليه ي هماهنگي هاي لازم به منظور برگزاري اين گشت ها با نيروي انتظامي و قوه ي قضاييه انجام شده است.

کيهاني اضافه کرد: گشت هاي محله محور با هدف ايجاد امنيت و برخورد با افرادي که امنيت و آسايش مردم را به طرق مختلف سلب ميکنند انجام مي شود.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اين که بسيج از زمان شکل گيري منشا خير و برکت در کشور بوده است، گفت: خوشبختانه روز به روز ثمرات اين شجره طيبه گسترده تر مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۱۶

28 Dec 2019