:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> برگزاری جلسه توجيهي داوطلبين انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بن | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۴۴۵۱

برگزاری جلسه توجيهي داوطلبين انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بن

نشست توجيهي 103 نامزد شوراي اسلامي شهرستان بن با حضور مسئولين و رؤساي هيات هاي نظارت بر انتخابات رياست جمهوري در سالن حکمت شهر بن برگزار شد.
برگزاری جلسه توجيهي داوطلبين انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر نشست توجيهي ۱۰۳ نامزد شوراي اسلامي شهرستان بن با حضور مسئولين و رؤساي هيات هاي نظارت بر انتخابات رياست جمهوري در سالن حکمت شهر بن برگزار شد.
کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در حاشيه برگزاري اين مراسم به خبرنگار زنگ خبر گفت: انتخابات ايران تجلي اراده مردم است به طوري که قدرت مسئولان با انتخابات و اراده مردم کسب مي شود، در 38 سال گذشته با برگزاري انتخابات مختلف اين موضوع براي همگان اثبات شده است.

 اکبريان افزود: تصميم گيري ها در شهر نيز در سطح عالي توسط شوراي شهر اتخاذ مي شود که اعضاي آن هم با اراده مردم انتخاب مي شود.

وي با بيان اينکه همه در مقابل اراده و راي مردم تسليم هستيم، بيان کرد: آنچه در اذهان مردم و در تاريخ ماندگار مي شود رعايت قانون و اخلاق در انتخابات است.

اکبریان افزود: از 103 نفر نامزد شوراهاي اسلامي شهرستان بن 40 نفر موفق به راه يابي به شوراهاي اسلامي شهر و روستا مي شوند پس طبيعي است حفظ اخلاق و نظم در اولويت باشد.

فرماندار بن گفت: پيروزي تعدادي از نامزدها در انتخابات يا پيروز نشدن تعدادي ديگر، طبيعت انتخابات است بنابراين رعايت قانون در رقابت هاي انتخاباتي، قبل از راي گيري و پس از راي گيري نشان دهنده فرهنگ و شخصيت افراد است بر اين اساس با متخلفان و قانون شکنان برخورد جدي خواهد شد.

گفتني است تبليغات شوراهاي اسلامي شهر و روستا از 21 ارديبهشت ماه جاري آغاز مي شود.

همچنين پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا بر اساس اعلام شوراي نگهبان همزمان با دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري 29 ارديبهشت امسال برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۸:۲۷

1 Jan 2020