۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۵۱۷۱
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

برخي ها فتنه 88 را ساده مي انگارند/رابطه بني صدر با منافقين عامل ترورها در ايران بود

خطيب موقت نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که رابطه بني صدر با منافقين سبب سوء قصد به رهبري و ديگر ترورها بود، افزود: برخي از افراد بي تعهد و بي توجه فتنه سال 88 را ساده انگاشته و جدي نمي گيرند.
برخي ها فتنه 88 را ساده مي انگارند/رابطه بني صدر با منافقين عامل ترورها در ايران بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد محمد تقوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به حوادث خرداد و تيرماه سال ۶۰ که مسئله بني صدر ملعون بوجود آمد و کشور را دچار مشکلات زيادي کرد، گفت: گاهي بي بصيرتي در انتخابات و مسائل مختلف هزينه هاي بسياري را براي کشور بوجود مي آورد.

حجت الاسلام تقوي با بيان اين که بني صدر عامل بيگانه بود، تصريح کرد: پس از آن که مجلس راي به عدم کفايت سياسي او داد ترورها را شروع کردند تا آن جايي که ۱۷ هزار شهيد ترور در کشور داريم.

رابطه بني صدر با منافقين عامل ترورها در ايران بود

تقوي با اشاره به اين که رابطه بني صدر با منافقين سبب سوء قصد به رهبري و ديگر ترورها بود، گفت: منافقين دست به اين جنايات و ترورها در کشور زدند تا به زعم خودشان کار نظام و انقلاب را تمام کنند.

وي با اشاره به ۷ تير سالروز شهادت آيت الله بهشتي و ۷۲ تن از مسئولان جان بر کف نظام، گفت: هفتم تير روزي است که مردم ايران بار ديگر با خون شهداي خود بيعت کردند.

حجت الاسلام تقوي خون شهيد بهشتي و يارانش را موجب قدرت انقلاب اسلامي دانست و افزود: تلاش دشمن براي شهادت بهشتي تضعيف انقلاب بود.

وي با بيان اين که شهادت بهشتي چهره کريح منافقين را افشا کرد، گفت: شهادت آيت الله بهشتي خط بطلاني بر تبليغات مسموم دشمنان بود و خدمات اين شخصيت بزرگوار به اسلام در تاريخ ثبت شده است.

تقوي ادامه داد: واقعه هفتم تير به دست منافقين اوج کينه توزي و دشمني با انقلاب و نظام بود که براي هميشه تاريخ در اذهان باقي خواهد ماند.

برخي ها فتنه ۸۸ را ساده مي انگارند

وي در بخش ديگري از خطبه ها گفت: مدام گزارش مي شود که ايران به تعهدات خود در برجام عمل کرده کرده است اما طرف مقابل با کمال وقاحت تحريم ها را افزايش مي دهد.

تقوي با بيان اين که غربي ها بر اين باور هستند که براي براندازي نظام جمهوري اسلامي بايستي از عوامل داخلي استفاده کنيم، گفت: پس از پيروزي انقلاب تمام توان خود را به کار گرفته اند تا به جمهوري اسلامي ضربه بزنند.

وي با بيان اين که فتنه سال ۸۸ براي براندازي نظام شکل گرفت، افزود: برخي از افراد بي تعهد و بي توجه فتنه سال ۸۸ را ساده انگاشته و جدي نمي گيرند.

حجت الاسلام تقوي با اشاره به اين که دشمن به بهانه مذهب، جغرافيا و قوميت به دنبال ايجاد اختلاف است، گفت: بايستي با هوشياري و مراقبت روزنه هاي نفوذ فرهنگي دشمن را ببنديم.

وي به بحران کم آبي در شهر بروجن اشاره کرد و گفت: با توجه به گرمي هوا و مصرف بيش از حد آب بايد حتما در مصرف آب صرفه‌جويي کنيم.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که يکي از مشکلات امروز جامعه اختلافات خانودگي است، گفت: طبق گفته اسلام حقوق همسران بايد در خانواده رعايت شود تا اختلافي وجود نداشته باشد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۱:۲۲

10 Jan 2020