۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۴۵۱۵

بزرگداشت "ارشاد" پر هزينه و بي نظم

پنج شنبه، ساعت 16تا19 سالن ورزشي ناغان به محل برگزاري همايش رسيديم.
بزرگداشت "ارشاد" پر هزينه و بي نظم
به گزارش جهانبین نیوز گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
با توجه به مسافت طولاني و لزوم احترام به برگزار کنندگان همايش ساعت ۱۵ از شلمزار حرکت کرديم و ساعت نزديک به ۱۶ بود که به محل برگزاري همايش رسيديم. طبق عادت اين روزهاي برگزار کنندگان همايش ها که معمولا ۱۵ الي ۳۰ دقيق ديرتر از زمان اعلام شده برنامه را آغاز مي کنند تا ساعت ۱۶:۳۰ صبر کرديم تا برنامه آغاز شود اما نشد و ساعت لحظه به لحظه به ساعت ۱۷ نزديکتر مي شد.

رفت و آمد در بين صندلي ها، روي سن و ... زياد بود و همهمه حاضران در سالن کلافه مان کرده بود تا اينکه براي خالي نبودن عريضه و رگرم شدن مدعوين صداي سرنا در سالن طنين انداز شد و دقايقي همه ي حواس ها را به خود جمع کرد. سرنا نوازي ساعت ۱۷:۱۵ پايان يافت و برنامه اصلي با ۱ساعت و ۱۵دقيقه تاخير آغاز شد.

هدف بزرگداشت نام و ياد شاعر معاصر عباس ارشاد(دارابي ناغاني) بود. مجري برنامه با لهجه اي بختياري اعلام برنامه کرد و پ از تلاوت آياتي از قرآن مجيد و طنين انداز شدن رود جمهوري اسلامي ايران برنامه ها که بيشتر شعر خواني بود آغاز شد.

شعراي پيشکسوت استان در اين برنامه حضور داشتند و تقريبا همه شان شعر خواندند.

يکي از ارشاد سروده بود و ديگري از نابساماني هاي اجتماع. تعداد شعرا زياد بود و اشعار طولاني، موسيقي هاي کورش اسد پور، رضا صالحي و رضا شيرواني هم ديگر برنامه هاي اين بزرگداشت بود که اجرا شد.

پذيرايي از حضار هم حکايتي داشت که در بدترين حالت انجام شد. نوع پذيرايي کيک و شربت بود که بدون وجود نظمي خاص بين حاضران توزيع شد و با اتمام آن شاهد انبوهي از پوسته هاي کيک و ليوان هاي خالي شربت بوديم که روي زمين و کف سالن رها شد.

شاهنامه خواني هم داشتند که خانم زهرا صفري برنامه اي زيبا را اجرا کرد ولي ......

زمان برگزاري همايش از ۱۹ به ۲۰ رسيده بود و همچنان ادامه داشت، بالاخره به پايان برنامه و زمان اهدا هدايا رسيديم که خود يکي از جالبترين بخش ها بود.

اول اينکه همه را از وکيل و وزير و ...براي اهدا جوايز به روي سن دعوت کردند، مساله بعدي تعداد زياد هدايا بود که همراه با تنديس همايش تقديم شد ديگر نکته جالب در برگزاري اين همايش نوع جوايز بود که به هديه گيرندگان "ربع سکه" تقديم کردند.


انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۵:۰۹

9 Jan 2020